Guest sierraman Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 Hvordan fungerer frontlykt viskerene og spylerene på en mk2 sierra? Har hatt bilen i et halvt år og har ennå ikke funnet ut av det, litt flaut Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmars Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 De spyler og visker når du presser inn knappen for spylervæske på frontruta...Forutsatt at lysene står på (dvs. ikke kjørelys)..Gjorde det på min ihvertfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierraman Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 Takk , nå funker det for meg også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordSnick Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 på min var det slik at viskerne gikk når jeg trakk lyshendelen til meg ett hakk også hvis jeg da trakk den ett sånn fjærende hakk til så spylte den men. 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts