Guest nyjordet Posted January 26, 2007 Share Posted January 26, 2007 Hei, jeg tror jeg har en gåen transistor i en forsterker jeg har, så lurte jeg på hvor jeg fant ut hvordan denne skulle måles? det er en mosfet transistor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zanor Posted January 26, 2007 Share Posted January 26, 2007 (edited) Hei, jeg tror jeg har en gåen transistor i en forsterker jeg har, så lurte jeg på hvor jeg fant ut hvordan denne skulle måles? det er en mosfet transistor.. Det du kan gjøre, for det er jo flere av samme slag som regel i en bil forsterker. Mål mellom de forskjellig pinnene på hver av mosefetene så finner du ut hvem som er gåen/som kortlutter eller lignende. Ny finner du nok helt sikkert her; futurlec.comHar reparert brannskada og sprengte forsterkere før for under 50-lappen.. Edited January 26, 2007 by zanor Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted January 26, 2007 Share Posted January 26, 2007 Er forsterkeren under 5 år gammel, og du har kvittering, så er det bare å bytte den... kanskje bedre det, en å ødelegge noe mere Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie_storm Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 ikke bare og bytte hvis den f.eks har blitt kortsluttet og utgangen er gått. selger nok deler som du trenger på elfa også. har byttet noen av de selv Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
zanor Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 selger nok deler som du trenger på elfa også. Jo om man er villig til og betale det mange doblede i pris så Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts