Guest Perry Posted January 26, 2007 Posted January 26, 2007 Har veldig sansen for tanken på en strøken original MK3'er som går fælt.. Åssen er det å handle seg en "rustfri" 1300 mk3'er å bygge om til RST med MK4 rst deler? rett over eller må det moddes? MK4ern er tilsalgs men har ikke fått bud som tilsier at jeg lar den gå helt enda så blir den ikke solgt så har jeg litt lyst til å tenke seriøst på dette
Cossieman Posted January 26, 2007 Posted January 26, 2007 hvis du får mk3 i 3 dørs noe du sikkert gjør. så gjør det istedenfor. mye mere stil over det.. Her skal det stå noe.. og det gjør det.
Guest Perry Posted January 26, 2007 Posted January 26, 2007 hvis du får mk3 i 3 dørs noe du sikkert gjør. så gjør det istedenfor. mye mere stil over det.. hm... jeg hadde en mk3 xr3i som var 3 dørs så det finnes nok. Er helst 3 dørs jeg skulle ha brukt isfall ja
hår ball Posted January 26, 2007 Posted January 26, 2007 skall ikke ligge noe i veien for og få det gokjent ombyggd om du gjør en god jobb og kan dokumentere arbeide du gjør.. bilder og eventuellt dekst dokumenter og annen generel info skader ikke når man drar til godkjenning.. alt er mulig og få godkjent, om du gjør jobben rett, og du kan dokumentere det de eventuellt måtte ønske og ha dokumentasjon på..
Guest Perry Posted January 27, 2007 Posted January 27, 2007 ok... men er det bare å bruke det jeg trenger fra mk4ern ?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now