sierraxr4i Posted February 13, 2007 Author Share Posted February 13, 2007 greit.. vist ikke jeg får et høyere bud før jeg får den ut.. før helga.. send meg adressa si på pm.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dagfinn Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 den er komplett den turboen? med wastegate og oljeretur? må ha en turbo som er bolt on på bilen min. er det mye slark forresten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraxr4i Posted February 15, 2007 Author Share Posted February 15, 2007 jepp... ikke slangen til olje retur. er en del slark ja. men fult brukbar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dagfinn Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 slark ut og inn eller opp og ned? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraxr4i Posted February 15, 2007 Author Share Posted February 15, 2007 stemmer.. ut og inn å opp å ned.. så den hadde ikke hatt vondt av ei overhaling. men den funker helt fint nå og. har kjøpt større turbo så har ikke bruk for den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dagfinn Posted February 15, 2007 Share Posted February 15, 2007 da trekker jeg det budet mitt....da er den turboen skrot...kan gi deg 500 for den... Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_drey Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Du har skrevet lykter++, har du baklykter (org.sotet el røde?) og hvite blinkelys forran? Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraxr4i Posted February 16, 2007 Author Share Posted February 16, 2007 til mk2 har jeg vell 2 org bak lykter og venstre baklykt org sota. hvite blink har biltema;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraxr4i Posted February 22, 2007 Author Share Posted February 22, 2007 Eksos solgt. har ogsået power filter med 90graders bends. samco slange vist noen er interessert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts