Guest Xenon Posted January 23, 2007 Posted January 23, 2007 Bilen min har gule koni dempere og fjører som ligner på org Cosworth fjører - og jeg syns den er altfor lav nå. Skal bl.a bruke den på iskjøring. Hvordan kan jeg heve bilen? Vil den bli høyere med Cosworth dempere? Noen tips? En original Cosworth er vel ikke så veldig lav?
Bewnie Posted January 23, 2007 Posted January 23, 2007 Bilen min har gule koni dempere og fjører som ligner på org Cosworth fjører - og jeg syns den er altfor lav nå. Skal bl.a bruke den på iskjøring. Hvordan kan jeg heve bilen? Vil den bli høyere med Cosworth dempere? Noen tips? En original Cosworth er vel ikke så veldig lav? Demperene har ingenting med høyden på bilen å gjøre. Kun fjærene som bestemmer det. Sett på originale sierra fjærer så blir det nok bra. <!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
lyrix Posted January 23, 2007 Posted January 23, 2007 hvordan vil du ha bilen? noen cm opp? 08 mondeo titanium X 91 sierra 2,5 turbodiesel prosjekt --> http://www.fordclubn...8-td-til-25-td/76 volvo 242 turbo prosjekt94 pajero GLS 33" dekk <---selges
Guest Xenon Posted January 24, 2007 Posted January 24, 2007 Demperene har ingenting med høyden på bilen å gjøre. Kun fjærene som bestemmer det. Sett på originale sierra fjærer så blir det nok bra. Jeg vet at dette er teorien, men bilen ble ikke høyere når jeg satt på org Cosworth fjærer. Derfor regner jeg med det er demperne som er synderne. Skulle hatt bilen noen/endel cm opp ja.
LordSnick Posted January 24, 2007 Posted January 24, 2007 cosworth er jo litt lavere orginalt den da mener jeg. 1-2cm? kjøp noen sånne oppforings greier å sett imellom fjøra da vel, får de på biltema tror jeg. 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
morty999 Posted January 24, 2007 Posted January 24, 2007 tema har nye fjører.. kjøp til 2.0l så skal jeg love deg att bilen blir HØY hehe
Guest rask-drosje Posted January 24, 2007 Posted January 24, 2007 tema har nye fjører.. kjøp til 2.0l så skal jeg love deg att bilen blir HØY hehe Bare se på min. Er ikke akkurat noe problem og forsere fartsdempere akkurat..
Guest Xenon Posted January 24, 2007 Posted January 24, 2007 tema har nye fjører.. kjøp til 2.0l så skal jeg love deg att bilen blir HØY hehe Det har jeg egentlig ikke tenkt på... kanskje jeg tar en tur innom der i morgen. Hehe.
Recommended Posts