Jump to content

Dårlig med varme i bilen

Guest drezz

Recommended Posts

Jeg har skiftet termostat, kjørt kjølerens på bilen, spylt gjennom kjølesystemet med vannslange, fylt på ny kjølevæske, byttet lokket på tanken til kjølevæska, og FORTSATT får jeg ikke skikkelig varme i bilen. Noen som har noen forslag? :unsure:

Er snakk om en 2.0i OHC motor

Prøvd ¨å bytta registeret?

Huff... ingen lettere forslag? <_< Har vurdert om det kan være det, men håpet på andre løsninger :rolleyes:

VANNPUMPE MULIGENS SLITT/GÅEN?!?! :blink:

Vannpumpa ble byttet i sommer, så den er nok helt fin :)

Men når det blir kaldt ute faller temperaturen på bilen samtidig, så da er det vel ikke varmeregisteret?

Edited by drezz

Huff... ingen lettere forslag? <_< Har vurdert om det kan være det, men håpet på andre løsninger :rolleyes:

Vannpumpa ble byttet i sommer, så den er nok helt fin :)

Men når det blir kaldt ute faller temperaturen på bilen samtidig, så da er det vel ikke varmeregisteret?

sikker på att du har fått det tett irundt termostaten? lett for att den o-ringen kan lekke irundt.....skifter jo register på 2-3 timer da,ikke all værdens jobb.

skru av slangene til varmeapp registret inne ved torpedoveggen.. så tar du høytrykkspyleren i begge hullene og spyler til det kommer bare reint vann.. gjort maaaaange ganger.. :D

gjord dette ca 10-20 ganger på min. ble tett igjen etter ca 1 uke vær gang + at det blir ikke like godt som nytt!

08 mondeo titanium X

91 sierra 2,5 turbodiesel prosjekt --> http://www.fordclubn...8-td-til-25-td/

76 volvo 242 turbo prosjekt

94 pajero GLS 33" dekk <---selges

Tviler på at toppakinga er gåen. Målte sylinderlekasje på skolen idag, og 3 hadde 10% og en 19% lekasje. skal da være greit på en gammel motor?

men om jeg skal bytte har jeg 2 delebiler stående ;) men takk for tilbudet :)