Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

 

Jeg holder på å shine opp bilen litt nå, også har jeg kjøpt meg gråe dyser å chip.

 

Oppsettet blir nå da :

 

Gråe dyser

Chip som matcher oppsettet (står 580cc på denne)

3bars MAP sensor

3" eksos

RS 500 IC

Motorsport pluggledninger

Grp.A coil

Turbonetics E46

Orginal bensinpumpe (Grp.A blir kjøpt snart)

 

Bilen står enda, men mener dere at det er noe mere som bør oppgraderes i tillegg ? Vet ikke hva jeg blir til å kjøre i turbotrykk, men regner med ca 1.4 - 1.5.

 

Takker for svar.

Posted

ville nok ha spandert på ei 044-pumpe ganske kjapt ja.

 

eller ville jeg heller ha satt på et sett med nye og moderne siemens-dyser.

 

regner med at du har toppakning som holder?

 

porta toppen hadde vel heller ikke vært å forakte?

Cosworth!

Posted

olek : ei Bosch 044-pumpe blir kjøpt ganske snart.

 

Hvorfor ville du montert Siemens dyser av nyere type ? Mer nøyakti eller ?

 

Har en Grp.A toppakkning, så den burde nok holde med tanke på at jeg ikke skal kjøre så mye trykk.

 

Porting av topp har vært en tanke lenge, men pratet med Jens å han hadde rimeli mye å jøre han å jeg vil helst bruke han jeg :blush:

Posted

Girkassen blir overhalt så fort delene fra England kommer. Da er det alt av lager, tetteringer og nye synk. ringer. Så får jeg se hvor lenge jeg klarer å beholde denne girkassen :rolleyes:

Posted

Helt enig at orginal radiator er tilstrekkelig i lange baner. Hvis du skal kjøre mange runder etter hverandre på bane ville jeg kjøpt en oljekjøler. Olja har en tendens til å bli veldig varm etter hvert uten.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...