zanor Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 (edited) Hva mangler jeg for å få bremserøret til å sitte fast her? mutter'n sklir jo akkurat igjennom i det stjerneforma hølet.. Edited January 11, 2007 by zanor Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS_Hage Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 hmm... slangen skal festes med klips på baksiden av det hølet...sikker på att det er rikti slange?? Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
zanor Posted January 11, 2007 Author Share Posted January 11, 2007 (edited) hmm... slangen skal festes med klips på baksiden av det hølet...sikker på att det er rikti slange??Samme klips som jeg har tatt bilde ta? nei er ikke sikker på om det sitter orginale slanger der. Er sånn på begge sider. Hullet er jo stjerne forma, og mutter sklir akkurat igjennom. Så det skal egentlig ikke være mulig å få den muttern/slangen gjennom hullet?Er innmari kjedelig, eneste som mangler og fikses føre ny eu-kontroll... EDIT; Eller forresten, er riktig diameter på mutter'n, var på høggern i går men var så kronglete der så fikk ikke ta no men fastnøkkelen passa. Også var jeg på ford i går og så på sånn "eksplodert" tegning uten å finne no Edited January 11, 2007 by zanor Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS_Hage Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 slangen skal egentli bare sitte rett inn sånn du har det på bildet med klipsen(andre bildet) på andre sia.... Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
zanor Posted January 11, 2007 Author Share Posted January 11, 2007 Hmm merkelig.. Ikke at jeg egentlig tviler på deg, men noen andre også som kan bekrefte at det ikke skal sitte no mer der? For hvis ikke må jeg finne på no for å holde det fast, vil ha sierra'n på veien =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS_Hage Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 ser egentli ut som du har for stor åpning der...prøv å bank den sammen å mont da??? Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
zanor Posted January 11, 2007 Author Share Posted January 11, 2007 Men det skal jo ikke bli for stort av seg sjøl da, og ser ikke ut som om non har gjort no der før meg.. Men ja, får vel prøve på no sånt. Må bare bli ferdig på jobb.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS_Hage Posted January 12, 2007 Share Posted January 12, 2007 åssen gikk det? Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
zanor Posted January 12, 2007 Author Share Posted January 12, 2007 åssen gikk det?Vridde litt på mutter'n så den ko i kontakt med "piggene" i det stjerne forma hølet og satte inn klipsen, seitter der nå hvertfall OG BILEN BLEI GODKJENT!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts