Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

har lagd meg nye instrumenter og lurer på hva dere syns om dem?? det er blåe diode lys i dem :blush: litt dårlig bildet men

Edited by wolferen
Posted (edited)

bra de :rolleyes: sånne skulle jeg også hatt i min bil. du vil vel ikke sende meg de om du har de på dataen :blush:

Edited by sierraturbo

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Posted

så veldig tøff ut, men tror jeg hadde blitt små rar av å ha det blåe lyse :) betalte du mye ?

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Posted
bra de :rolleyes: sånne skulle jeg også hatt i min bil. du vil vel ikke sende meg de om du har de på dataen :blush:

sorry vil vere alene omm dette litt til :lol:  er jo ikke så morro når alle har det :blush:

Posted
så veldig tøff ut, men tror jeg hadde blitt små rar av å ha det blåe lyse :) betalte du mye ?

det bildet juger egentlig alt for mye,for det er ikke halvparten så skarpt som bildet viser,men  svakt lyse blått skinn :rolleyes:  pærene koster 79kr pr stk på dioder.no som alle sikkert vet så er det 7 stk der bak på instrumentene.puttet blåe dioder i turboklokka og olje trykksklokka samtidig :blush:  

Posted
 sorry vil vere alene omm dette litt til :lol:  er jo ikke så morro når alle har det :blush:

ok. greit det :rolleyes: men de var hvertfall fine de.

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

• 2 weeks later...
Posted

er det lov å spørre om hva man trenger for å lage instrument plater selv ??

Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.

Posted

For å lage trenger man å måle opp de orginale, og lage nye ut ifra målene på dem i photoshop feksempel :) Med andre ord du handla for nesten 600 kr i dioder? :blink: Har lagt selv, men har du kappet ut tallene eller? siden det kun lyser blått gjennom tallene... :huh:

Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By:

2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni

Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift...

Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT

Bmw 523 98 Mod

Yamaha RX1 Mountain 06

Posted
For å lage trenger man å måle opp de orginale, og lage nye ut ifra målene på dem i photoshop feksempel :) Med andre ord du handla for nesten 600 kr i dioder? :blink: Har lagt selv, men har du kappet ut tallene eller? siden det kun lyser blått gjennom tallene... :huh:

Kanskje han har printa ut på transparang...

Laga på paipir på gammle L'n. Blei litt tøft, gul baggrunn :P men syntes jo nesten ikke no lys igjennom da.

Og forresten, så er det bare å plukke ta platene og scanne inn dem og redigere om man vil lage selv for å få riktige avstander o.l. ;)

Posted

Ser ut som han har kjøpt de på deltagfx står en logo på turtellern iallefall, i såfall er det vanlig papir som er laminert.

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.

Posted
Ser ut som han har kjøpt de på deltagfx står en logo på turtellern iallefall, i såfall er det vanlig papir som er laminert.

avslørt he he :rolleyes: ja det stemmer fikk dem til og lage for meg, sån som jeg ville ha det.