Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

selger en cosworh 4x4 bakstilling, komplett uten stabstag, hjulager og bremsebeskyttelse. ellers er ALT der

SUPER bra 7"diff, med en brems som virker helt ny. ble fortalt av han jeg kjøpte den av at den kun har gått 60000. cosworth 2wd bremser, orginale cosworth 4x4 dempere og fjærer. bra foringer.

perfekt for en sliten 4x4, eller ett IST bygge.

bud over 2000 eller bytte mot høyre og ventre komplette 2wd stikk/drivakslinger helt ut til muttera på utsiden. jeg kan betale mellomlegg hvis dette skulle være nødvendig

bakstillinga ligger på dombås.

jeg svarer på spørsmål enten her, på PM eller på 92234953

Edited by Samatron
Posted (edited)

men superbra 7" diff mener jeg at den orginale 4x4 diffen, har kjempebrae simringer, ingen antydning til oljelekasje. null døgang, og bremsen er kjempestram.. bra nok forklaring? er 100% sikker på at lagrene er like bra. men har aldri åpnet den. å ser ingen grunn til å gjøre det heller med tanke på hvilken tilstand den er i..

Edited by Samatron
Posted (edited)

bilde! ny pris: bud over 2000.. gjærne bytte mot drivakslinger.

diverse dritt/oljesøl/møkk på bildet. ikke oljelekasje som syns på diffen, men fukt og møkk etter oljeskift,lagring, håntering, frakt osv..

Edited by Samatron
Posted (edited)

endene av drivakslingene er også med, men ble ikke md på bilde.. glemte de..pga mangler av lager..

Edited by Samatron
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...