Jarnis Posted December 31, 2006 Posted December 31, 2006 hei jeg lurer på om det er noen som har (relativt) nøyaktige mål på den banen som de tester bilene på i bilsportbladet og de har brykt det noen ganger i autofil. det er muli at det er likt det som oppsettet som dere bruker når dere har autoslalom. dette er jeg ikke sikker på men det hadde vert kult å hatt disse målene også. jeg vil nemli lage en kopi i spillet Live For Speed. takker for alle svar
Kverna Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 hei jeg lurer på om det er noen som har (relativt) nøyaktige mål på den banen som de tester bilene på i bilsportbladet og de har brykt det noen ganger i autofil. det er muli at det er likt det som oppsettet som dere bruker når dere har autoslalom. dette er jeg ikke sikker på men det hadde vert kult å hatt disse målene også. jeg vil nemli lage en kopi i spillet Live For Speed. takker for alle svarStår det ikke mål på i alle testene dem har på superstage ? Min fotoblogg
Jarnis Posted January 1, 2007 Author Posted January 1, 2007 takk. superstage var navne. men når jeg søkte på det så jeg at det alle rede va noen som hadde laget denne banen..
Recommended Posts