mr.cossie Posted January 6, 2007 Author Share Posted January 6, 2007 den candy røde ja.. ganske porr. så den på gatebil i sommer. men for et arbeid og lakkere/dyrt er det og..Magenta rød tviler jeg passer på en esc. Men som mange andre her er jo imperial blue en veldig fin farge.... -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonny.B Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 er meget vanskelign å forstå hvor mye arbeid det er å hel lakkere en bil ja! da tenker jeg selvsagt på HEL lakkering å bytte av farge. bare de som har prøvd det forstår det Prosjekt Electric orange Cossie Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.cossie Posted January 6, 2007 Author Share Posted January 6, 2007 er meget vanskelign å forstå hvor mye arbeid det er å hel lakkere en bil ja! da tenker jeg selvsagt på HEL lakkering å bytte av farge. bare de som har prøvd det forstår det og spesielt den rød candy fargen. effekt farge. der en begynner og sprøte med sølv tror jeg..3 sjikts farge...tro? kommer vel opp mot en 10-12 strøk med lakk før en er ferdig... huff. Og slike effekt farger er som regel dyrt og.. Får høre med sikkens om dem sponser.. hehe En vanlig standard farge er greit.. 2 strøk med farge og 2 med klarlakk.(som regel da vis farge dekker.. Har og tenkt på en suzuki motorsykkel farge. lik imperial blue. men der og blir det litt ektra jobb med sprøyting, da må bilen lakkeres vit først. -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonny.B Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 (edited) så mye på motorsykkel farger jeg også,de har mange kule farger! yamaha har en blåfarge som er RÅ fin...men disse motorsykkel fargene er som regel tilsatt noe som kalles briliant,og det er dyre saker. Edited January 6, 2007 by cossie power Prosjekt Electric orange Cossie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts