Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ønsker å kjøpe servo tannstang som passer 90 modell, vet ikke om det er no forskjell på årgangene. Må være tett! Siden en av eu-manglene mine var lekk tannstang...

Guest sierrra89
Posted
Ønsker å kjøpe servo tannstang som passer 90 modell, vet ikke om det er no forskjell på årgangene. Må være tett! Siden en av eu-manglene mine var lekk tannstang...

har en tett servotannstang jeg 500 kr men har ikke rør da=) :D

Posted

har en tett servotannstang jeg 500 kr men har ikke rør da=) :D

Er det hele med kulene på siden bare uten røra? Må isåfall sendes da, veit du sånn ca pris på det ell?

Tannstang 1990 cosworth 4wd.95201291

Hmm, hørtes dyrt ut til en stakkars CL hehe...

Guest sierrra89
Posted (edited)

hele greia uten rør sikkert 150kr eller no for frakt :unsure:

Edited by sierrra89
Posted

Om det bare er røra som mangler og resten er i orden og du får sendt den for ~150kr så har vi en deal vi :D

Guest sierrra89
Posted

Om det bare er røra som mangler og resten er i orden og du får sendt den for ~150kr så har vi en deal vi :D

jepp send meg en mail til sierrra89@hotmail.com

å gi meg en addresse jeg skal sende til :lol:

Posted

jepp send meg en mail til sierrra89@hotmail.com

å gi meg en addresse jeg skal sende til :lol:

Skulle du sende eller? Har sendt deg mail men ike fått no svar... Hadde vert kjekt å vite da jeg kan hente en i morra hvis ikke...

Guest LaLinea
Posted (edited)

Glem det...

Edited by LaLinea
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...