morty999 Posted December 24, 2006 Posted December 24, 2006 kjøpte denne bilen for 1500kr i dag. hehe. satt 13" alu felger på den når vi henta den men måtte prøve 215-40-17.. men det subba noe helt for j****ig så må nok ta de av igjen. eller blei det en 15" basser i baksetet og 6x9 i hattehylla hehe.. noen bilder
Guest Cosworth_91 Posted December 24, 2006 Posted December 24, 2006 Hehe.. Rånerbiln detta Når bli det turbo i denna da?
morty999 Posted December 24, 2006 Author Posted December 24, 2006 hehe nei veit nå ikke om det blir noe turbo her men...
fiesta_xr2i Posted December 24, 2006 Posted December 24, 2006 lol , er **** ikke god du sett i en 2 liter zetec e ( turbo ) 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
morty999 Posted December 24, 2006 Author Posted December 24, 2006 hehe artig å kjøre med dette.. låter heeeelt greit inni den og hehe nei.. den RÅE 1.1 litern skal få stå.. hehe
hår ball Posted December 24, 2006 Posted December 24, 2006 motor sitter det i den da?om det er en 1,6 I så er det ikke noe som ligger i veien for litt overladding =) har planer om det selv, på standar komp, samme komp forhold som i rs1600i`en... skall gå greit med en halvkilo +- (1bar) Men bilen så da fin ut igrunn.. ikke værst til og være 1500 kroners bil =)
morty999 Posted December 24, 2006 Author Posted December 24, 2006 det sitter en 1.1 litesr kent motor.. hehe og den savner litt overtrøkk ja hehe.. hmm.. finne en courier og bygge om til innsprut kanskje? hehe...
Guest Cosworth_91 Posted December 24, 2006 Posted December 24, 2006 den der foreblir ALDRIG orginal iallefall.. et eller annet blir det nok.. hehe
Guest Troya Posted December 24, 2006 Posted December 24, 2006 Er bilen min, så spørs om det blir så veldig mye uorginalt der med det første gitt.. men tøff er tyttebæra mi
hår ball Posted December 24, 2006 Posted December 24, 2006 det sitter en 1.1 litesr kent motor.. hehe og den savner litt overtrøkk ja hehe.. hmm.. finne en courier og bygge om til innsprut kanskje? hehe... courier? bare og ta deler fra identisk bil med 1,6 det da? må huske og bytte travers i samme slengen da... mk3 fiesta delene er vell identisk og, etter det jeg har lest vertfall...bare og bygge om og overladde =)
morty999 Posted December 24, 2006 Author Posted December 24, 2006 hmm.. ok hår ball-- hehe hadde vært artig tuszi: ja det er hu..
Fezworth Posted December 25, 2006 Posted December 25, 2006 Det kom en 1.1 med insprøytning, men det var en sånn CFi fart, det ville vært mye lettere å sette i en CVH gasser fra escort eller fiesta xr2!
morty999 Posted December 25, 2006 Author Posted December 25, 2006 xr2i og escort xr3i har vell samme motor?
fiesta_xr2i Posted December 25, 2006 Posted December 25, 2006 xr2i og escort xr3i har vell samme motor? ja , 1,6 liter cvh . muli d er andre motor fester 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
hår ball Posted December 25, 2006 Posted December 25, 2006 (edited) så lenge det heter cvh så er motor festene like, både i fiesta og escort, eneste forskjellen som er gjort på di er traversen og girkasse innfestinga... så bytt travers i samme slengen og man er på den sikkre siden.. ikke no fordel med en xr3i motor da, vertfall ikke med tanke på overladding, da komp er ekstrem nokk i utgangs punkte.. men derimot en vanlig 1,6i/gasser har samme komp forhold som rs1600i`en som var en turbo bil.. en litt mer spesiell motorsport utgave av serie 1 turboen.. høyere komp og andre ventiler var det i disse om jeg ikke husker feil... har selv pakka en slik "vanlig" 1,6 liters innsprøytnins motor i min escort som var med slik kent motor i utgangs punkte.. og da jeg smekka den inn fjærna jeg katt og gnist potte, kjørte fraktik fra d-link sin sierra is med kvass kam Så den går jo helt greit uten overladding også... Edited December 25, 2006 by hår ball
Fezworth Posted December 25, 2006 Posted December 25, 2006 xr2i og escort xr3i har vell samme motor? Ja i utgangspunktet, men det er forskjellig motorstyring på de. EFi på Fiesta MK3 og MFi på Escort MK4 XR3i så vidt jeg vet. `rs1600i kom aldri med turbo da.. Nei, tror hårball sov litt der, tenkte vell mer på RS1700T han...
hår ball Posted December 25, 2006 Posted December 25, 2006 xr2i og escort xr3i har vell samme motor? Ja i utgangspunktet, men det er forskjellig motorstyring på de. EFi på Fiesta MK3 og MFi på Escort MK4 XR3i så vidt jeg vet. `rs1600i kom aldri med turbo da.. Nei, tror hårball sov litt der, tenkte vell mer på RS1700T han... ja, var 1700t jeg tenkte på, men den ble jo ikke levert med cvh
morty999 Posted December 25, 2006 Author Posted December 25, 2006 nei får vell sette turbo på 1.1 litern.. har en passendes turbo til den her...
Guest Dagfinn Posted December 26, 2006 Posted December 26, 2006 hva med og ha en bil uten turbo slik at den kansje holder?original bil får deg alikevel fra a til b veit du...
morty999 Posted December 26, 2006 Author Posted December 26, 2006 har man først kjørt turbobil så går man ikke tilbake til orginalt veitu... sånn er det bare
Guest Dagfinn Posted December 26, 2006 Posted December 26, 2006 da ville jeg handla en bil som det var potensiale til turbo på...1,1 motoren er dødfødt og sette turbo på...hadde en 1,3 jeg hadde turbo på og det var dødfødt. bygg heller ferdig den røde fare....mer potensiale i den,morten
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now