Guest Xenon Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Asil: Må dra bilen ut ja! Syvers: Bare 2500 - 3000 ja, Tror ikke det skal være en volvo motor nedi der nei Den lyden som er på filmen der kommer jo av at dumpen av en eller annen grunn ikke klarer å gjøre jobben sin. Kan jo like godt droppe dumpen da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 da har jrg også bestilt turbosmart supersonic kompakt dump . noen som har et lyd klipp av den liggende ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmi Posted January 5, 2007 Author Share Posted January 5, 2007 Hehehe, nice kom den seg på mye? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmi Posted January 5, 2007 Author Share Posted January 5, 2007 Har flere lydklipp fra min, men det er mobilfilmet med Nokia og dermed .3pg eller hva det nå heter:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 Hehehe, nice kom den seg på mye? fikk den på ebay til 66 dollars + 20 dollars i frakt er brukt da ... men skal være bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmi Posted January 5, 2007 Author Share Posted January 5, 2007 Jøss, det var rimelig ja! Håper du blir fornøyd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mulder Posted January 5, 2007 Share Posted January 5, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=2BFqPJoYk0MSer du får forskjellige typer... Hva er forskjellen mellom sleeper og vanlig en?! Vil ha en sånn en jeg også -2007 Porsche 997 GT3 Clubsport -Alt går, bare ta nok fart- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmi Posted January 5, 2007 Author Share Posted January 5, 2007 Sleeper er ulv i foreklær, akkurat samme, bare mer "anonym", altså sort farge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 Sleeper er ulv i foreklær, akkurat samme, bare mer "anonym", altså sort farge den jeg har kjøpt ser slik ut .. http://www.tweakit.net/shop/product_info.p...roducts_id=1079 er det en sleeper da ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmi Posted January 6, 2007 Author Share Posted January 6, 2007 Hehe, sleeper det der ja ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Highonboost Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 tror den er for stram, var ikke akkurat no dumplyd der. jeg liker lyden av bremsa turbo 1000000 ganger bedre en dump da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmi Posted January 13, 2007 Author Share Posted January 13, 2007 Tror jeg har slakka fjæra på det meste, nesten til rød streket om du skjønner hva jeg mener. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Highonboost Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 (edited) .................... Edited January 13, 2007 by Highonboost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts