Jump to content

clutch


Asil Racing

Recommended Posts

ikke for og prøve og tvinge deg eller noe, men kjøp et AP racing kit når du først holder på, disse orginale rst clutchene er like dårlige som den som sitter i 1,8 orginalt vill jeg tro.. er ikke så ekstremt dyr heller de AP kit`ene, med trykk plate, lamell,utløser lager

 

her har du en type til 230 pund http://cgi.ebay.co.uk/FORD-RS-TURBO-PADDLE...tem260064123562

 

og denne litt sniller utgaven til 95 pund

 

http://cgi.ebay.co.uk/Ford-Escort-RS-Turbo...tem260064119074

 

hadde det vært min bil ville jeg godt for den til 230 pundt, mer som skud sikker ;)

Og den zetec`n har jo greit med moment, noe jeg tror vill ta knekken på den snille clutchen, men olek tror jeg kjørte med en slik snill clutch på cabb`n sin, og den bremsa han jo 245 hk med eller noe, men da var clutch helt ny, og bilen gikk ikke med 245hk hele tiden...

 

men det finnes mye og velge i... burtonpower.com har bare lamellene til salgs også mener jeg å huske..

 

ikke kjøp den orginale som RST selger, den vill ikke holde, da kjøper du heller den billigste jeg linka opp på ebay...

Ikke for og ødlegge for salget til RST, men ikke no vits og plukke sund bilen for og kjøre den 14 dager før den slurer igjen

Edited by hår ball
Link to comment
Share on other sites

Kjøp clutch etter hva den skal brukes til. Har du ikke planer om de store effektutakene holder den organiske til AP i lange baner. Ikke vits i å kaste penger ut vinduet men en 4-paddle type :)

[-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire

[-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...