2.0 I Doch Posted December 5, 2006 Posted December 5, 2006 (edited) Eg var så uheldig å skade, bakfangern min på ein sierra 1993 model stv. Eg bur i sogn og fjordane så vist nokon i nærheiten har eit vrak med ein heil bakfanger så hadde det vert fint. Edit eg kan reise på høggern vist ingen har her i nærheiten, men kva er ein slik bakfanger verdt? Edited December 5, 2006 by 2.0 I Doch
Guest sierrra89 Posted December 5, 2006 Posted December 5, 2006 Eg var så uheldig å skade, bakfangern min på ein sierra 1993 model stv. Eg bur i sogn og fjordane så vist nokon i nærheiten har eit vrak med ein heil bakfanger så hadde det vert fint. Edit eg kan reise på høggern vist ingen har her i nærheiten, men kva er ein slik bakfanger verdt? koster en 1000lapp hos høggern=)
2.0 I Doch Posted December 6, 2006 Author Posted December 6, 2006 hm huffa meg, hadde håpa på 500kr. Men veit du om den svarte platik fangern passer (bak veit ikkje om det er ein cl fanger eller noko)? har det framme.
Guest kjell ove_88 Posted December 6, 2006 Posted December 6, 2006 Eg var så uheldig å skade, bakfangern min på ein sierra 1993 model stv. Eg bur i sogn og fjordane så vist nokon i nærheiten har eit vrak med ein heil bakfanger så hadde det vert fint. Edit eg kan reise på høggern vist ingen har her i nærheiten, men kva er ein slik bakfanger verdt? eg har ein bakfangar til 90 mod stv du kan få kjøpe, bur litt utta for førde i sogn og fjordane.
2.0 I Doch Posted December 8, 2006 Author Posted December 8, 2006 (edited) Den passer vell til min stv sida din er 87 + (90). men kas farge er det på den? Kor bur du uttan for førde. Eg bur i Florø Edited December 11, 2006 by 2.0 I Doch
Recommended Posts