Jump to content

Nye speedo skiver

LordSnick

Recommended Posts

de koster deg 90 pund det er for frakt. så var han så snill så han la med bare en kvittering på halvparten så slapp unna med 220kr ca i toll :) så til sammen så blir det vel omtrent 1300kr da med dagens kurs...så..er jo opp til deg om du syns det er verdt penga...hehe

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.

hmm, jeg kjenner ikke kvalteten til disse skivene eller noe men, 1300 kr syns jeg hørtes ut som en litt stiv pris når som klubb medlemer for rabatt på skiver fra DeltaGFX og da kommer skivene på 595 kr :)

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

cossiman for å si det slik, de fra deltagfx er vanlig papir som er laminert, var de jeg hadde fra før, dette er aluminium som er laserkutta alt du ser av tall osv, og passform kunne ikke ha vært bedre de er vel ca 1mm tykke tenker jeg så er ikke no problem med tykkelsen. Alt er kvalitet i mine øyne uten tvil. Tar jo 3 uker å lage de også så :) hehe

• 2 weeks later...

De er klin lik orginale bare at selve skivene er aluminium, fargen er jo mer grøn orginalt om det var det du lurte på, og jeg valgte ice blue bakgrunn.

• 3 weeks later...
Guest nyjordet

Tøft det der :D den blåe "filmen" ser jo ut som sånn som er framfor lysene på diskoteker, er det det? isåfall er det jo ikke så mye arbeid oog få de grønne lysa blå?

Edited by nyjordet