Jump to content

bunnpanne

Recommended Posts

Posted

jadda, noen som vet hva som må byttes for å få 4x4 bunnpanne på 2wd motor ?

holder på å hjelpe å bygge om en bil som står 2wd motor i, men 4x4 drivverk..

bunnpanna nekter å på.

Noen som har gjort dette som vet hva som må byttes ?

Posted

ja vi lurte litt på om det var "pickup'n"/røret på sila som kon bortat- litt kukent å se når man ligger og kaver under travers mm..

tenkte kanskje noen hadde gjort dette her, må vel være noen regner jeg med - kan umulig være første.. hehe

Posted
ja vi lurte litt på om det var "pickup'n"/røret på sila som kon bortat- litt kukent å se når man ligger og kaver under travers mm..

tenkte kanskje noen hadde gjort dette her, må vel være noen regner jeg med - kan umulig være første.. hehe

pleier vel somregel være omvendt viss man først bygger om.heh..

men ska isje fucke opp tråden med viss vass.heh.

lykke til iafall

Posted (edited)
pleier vel somregel være omvendt viss man først bygger om.heh..

men ska isje fucke opp tråden med viss vass.heh.

lykke til iafall

noe du nettopp gjorde.

som tidligere sagt er det pickup-røret som butter. tror også du må ha hele oljepumpa over fra 4x4, men er ikke 100% sikker.

Edited by armani

2wd sierra cosworth

Posted

ehm..hva må til for å bygge omvendt da bunnpanne fra 2wd til 4wd motor?

Posted

ingen som har gjort dette og kan fortelle nøyktig hva problemet er ?

Posted

quote gshock:ingen som har gjort dette og kan fortelle nøyktig hva problemet er ?

kan fortelle deg nøyaktig hva som er problemet. da jeg også oppdaget dette under bygging av min cossie 4x4 under spylinga fra 2wd bygger 0.5 cm lenger ned ved olje pick upen enn 4wd. du kan bytte til 4x4 eller som jeg gjorde. bende den litt opp.da passer 4x4 bunnpanna.

Posted
quote gshock:ingen som har gjort dette og kan fortelle nøyktig hva problemet er ?

kan fortelle deg nøyaktig hva som er problemet. da jeg også oppdaget dette under bygging av min cossie 4x4 under spylinga fra 2wd bygger 0.5 cm lenger ned ved olje pick upen enn 4wd. du kan bytte til 4x4 eller som jeg gjorde. bende den litt opp.da passer 4x4 bunnpanna.

aah, flotte greier MIkke. takker og bukker