Guest gshock Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 jadda, noen som vet hva som må byttes for å få 4x4 bunnpanne på 2wd motor ? holder på å hjelpe å bygge om en bil som står 2wd motor i, men 4x4 drivverk..bunnpanna nekter å på. Noen som har gjort dette som vet hva som må byttes ?
OleK Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 er ikke underspylinga som tar i røret som akselen til fremdiffen som tar i da? Cosworth!
Guest gshock Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 ja vi lurte litt på om det var "pickup'n"/røret på sila som kon bortat- litt kukent å se når man ligger og kaver under travers mm.. tenkte kanskje noen hadde gjort dette her, må vel være noen regner jeg med - kan umulig være første.. hehe
lowman Posted November 28, 2006 Posted November 28, 2006 ja vi lurte litt på om det var "pickup'n"/røret på sila som kon bortat- litt kukent å se når man ligger og kaver under travers mm.. tenkte kanskje noen hadde gjort dette her, må vel være noen regner jeg med - kan umulig være første.. hehepleier vel somregel være omvendt viss man først bygger om.heh..men ska isje fucke opp tråden med viss vass.heh.lykke til iafall
armani Posted November 28, 2006 Posted November 28, 2006 (edited) pleier vel somregel være omvendt viss man først bygger om.heh..men ska isje fucke opp tråden med viss vass.heh.lykke til iafall noe du nettopp gjorde. som tidligere sagt er det pickup-røret som butter. tror også du må ha hele oljepumpa over fra 4x4, men er ikke 100% sikker. Edited November 28, 2006 by armani 2wd sierra cosworth
Guest siggi Posted November 28, 2006 Posted November 28, 2006 ehm..hva må til for å bygge omvendt da bunnpanne fra 2wd til 4wd motor?
Guest gshock Posted November 29, 2006 Posted November 29, 2006 ingen som har gjort dette og kan fortelle nøyktig hva problemet er ?
mikke Posted November 29, 2006 Posted November 29, 2006 quote gshock:ingen som har gjort dette og kan fortelle nøyktig hva problemet er ? kan fortelle deg nøyaktig hva som er problemet. da jeg også oppdaget dette under bygging av min cossie 4x4 under spylinga fra 2wd bygger 0.5 cm lenger ned ved olje pick upen enn 4wd. du kan bytte til 4x4 eller som jeg gjorde. bende den litt opp.da passer 4x4 bunnpanna.
Guest gshock Posted November 30, 2006 Posted November 30, 2006 quote gshock:ingen som har gjort dette og kan fortelle nøyktig hva problemet er ? kan fortelle deg nøyaktig hva som er problemet. da jeg også oppdaget dette under bygging av min cossie 4x4 under spylinga fra 2wd bygger 0.5 cm lenger ned ved olje pick upen enn 4wd. du kan bytte til 4x4 eller som jeg gjorde. bende den litt opp.da passer 4x4 bunnpanna. aah, flotte greier MIkke. takker og bukker
Recommended Posts