Syvers Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 bremsa frisk den escorten til leif nilsen å husker ikke eksakte tall men var rundt 700 hk på HJULA.. noen som kan bekrefte nøyaktig hva det var ? Må vel være den værste cossien som er i norge nå.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cross-box Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 har den ikke vært det en stund? aktiv dyslektiker for oss som liker escort før 1980 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cosworth_91 Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 klypen hadde jo 779,5hk på 1,8 bar da.. lef hadde 872 på 2,6.. Trur klypen får likke my hester som leif vist han kjører på 2,6! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cross-box Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 (edited) 779,5 er det samme som han hadde når motoren var nybygd og det er da tegn på en j****** solid motor Moderator edit: banneord er ikke ønsket.. Edited November 26, 2006 by Combatkit aktiv dyslektiker for oss som liker escort før 1980 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syvers Posted November 26, 2006 Author Share Posted November 26, 2006 har vel ikke en dritt å si, tror han har like mye hk på lik ladtrykk har du hørt!! han lada 3 kg klypen og dem har vel ikke den effekten på hjula men i motor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra 2.0 is Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 tror jeg hørte de sa at det var 691,4 hk på hjula over høytaleren.Det var på lørdagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSCoz Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 (edited) Rolf Klypen vant forøvrig tittelen: Årest gatebil `06, og dermed 100 000,- blanke kroner! Edited November 26, 2006 by RSCoz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark1 Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Rolf Klypen vant førøvrig tittelen: Årest gatebil `06, og dermed 100 000,- blanke kroner! spørs om det blir litt vinglevattn på'n rolf ikvæll hehe WWW.NorskEscortRegister.Net Escort Mk1/Mk2 register Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSCoz Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Hehe! Skal ikke se helt bortifra det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JHS Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Effektene som ble bremset var vel på hjulene ja, se www.gatebil.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Freddie Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 den bremsa vel ca. 693hk på hjula på 2,9 bar. ringstad ville lade mere,men da sa vi stopp p.g.a omstendighetene med publikum osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cosworth_91 Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 har vel ikke en dritt å si, tror han har like mye hk på lik ladtrykk har du hørt!! han lada 3 kg klypen og dem har vel ikke den effekten på hjula men i motor Leif har jo mere hk på grunn av turbotrykk.. får jo en del mere hester klypen og vis han pøser på me 3kg som leif gjorde.. sier seg selv det! men det er mulig motoren til leif tåler mere trykk en klypen sin. vet ikke jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syvers Posted November 27, 2006 Author Share Posted November 27, 2006 Ja jeg skjønner jo det da,, men nå har det seg sånn at dem ikke kjører på likt trykk, lader jeg 3 kg i bilen min så har jeg sikkert 8-900 hk i motorn min jeg å Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dre Racing@ Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Rolf Klypen vant forøvrig tittelen: Årest gatebil `06, og dermed 100 000,- blanke kroner! OT. men jeg synes det er rart man kan vinne årest gatebil når man ikke har noen "gatebil" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Ordet gatebil er litt brukt opp syns jeg Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Freddie Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 det var da fælt til syting,skaff dere egen bil på hvite skilter da vel og dann et nytt konsept,men GATEBIL kommer nok til og fortsette i samme grad som før enten dere liker det eller ikke,hvem gidder uansett å sitte å se på biler med standard og grønndyseoppsett når man har sett hva som kan presteres... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dre Racing@ Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Freddie! dette er langt fra syting og er helt enig.men kan ikke akkurat kalle de værste bilene for gatebiler!personlig synes jeg det er mer respekt å bruke en 400hk gatebil på veien vær dag å flå som bare det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Freddie Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 det jeg mener er at GATEBIL er blitt mere et konsept der de verste for utfolde seg fritt utpå banen,til publikums store fornøyelse,ergo mere penger i kassa,enn det som ligger i ordet "gatebil" .... you see? men er forsåvidt enig med dere,og skjønner hva dere mener,men sånn er det blitt og sånn blir det til noen drar igang noe lignende,men da kun for "gatebiler"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra IS-RS Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Tror folk tolker ordet Gatebil bokstavelig, Gatebil er et konsept og er derfra årets bil får det navnet, ikke fordi bilen nødvendigvis er en gatebil Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now