Ford ragger Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 (edited) Mangler gass spjeld som jeg har sett. Lednings nett følger med usikket om det er i orden eller ikke. Svinghjul og clutch sitter på. Ukjent kilometer stand og tilstand på motor. MÅ HENTES i INDRE ØSTFOLD.Motor ser meget bra ut. Ikke noe olje søl eller svetting. Legger ut bilder vis ønskelig. Edited November 26, 2006 by Ford ragger Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Hva er motorkoden ? Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted November 22, 2006 Author Share Posted November 22, 2006 Kan jeg jo sjekke. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 hadde hvert int vis dette er B4B motorn, bilder er fint Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fordgutten Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 jeg har gass spjel jeg:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted November 22, 2006 Author Share Posted November 22, 2006 Motor koden var BRE ut ifra det jeg klarte og se.Har bilder men jeg får vist ikke lagt dem ut gitt. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted November 23, 2006 Author Share Posted November 23, 2006 bump Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraRS2k Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Mulig meget interessert..Bare, er denna med LMM eller Map-sensor?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erik Braseth Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 BRE har vel map og lambda Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraRS2k Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Det høres bra ut!Hadde passet fint for meg å hentet den i dag om det er mulig.. Fint om selger kunne kontaktet meg på: 41236689 mvhPer Egil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts