Guest abn0rmal Posted November 19, 2006 Posted November 19, 2006 (edited) RST råder og stempel selges, litt småhakk i 3 stempler etter ventil ras Men har kjørt med stemplene etter skaden, gjør ingen merkbar forskjell. Nye ringer, kjørt 50 mil. Prisantydning 600 / bud Bilder: Edited February 25, 2007 by abn0rmal
Tombra Posted November 20, 2006 Posted November 20, 2006 Vet du om blokka er planet/borret opp tidligere? Escort RS Turbo Mondeo 4x4 Capri MK3 GT4 Pajero 4x4 Dynapac F141 6WD
Guest abn0rmal Posted November 20, 2006 Posted November 20, 2006 Aner ikke, tror ikke det. Men husker ikke dimmern. Du kan jo komme å se på den, du har jo vært i garasjen før Tombra
hår ball Posted November 21, 2006 Posted November 21, 2006 er standar dim på borringa, men om den er plana vet jeg ikke, men tviler sterkt på det, da den var som de allerfleste rst motor, godt oppbrukte og med standar dimensjoner...
Guest N-Orion Posted November 22, 2006 Posted November 22, 2006 RST Blokk med råder og stempel selges, litt småhakk i 3 stempler etter ventil ras Men har kjørt med motoren etter skaden, gjør ingen merkbar forskjell. Uten veiv og de som bærer veiva. Uten rådelager og bærelager. Bunnpanne kan følge med. Det smarte er evnt. å kjøpe veiv fra en 1.6 og ta med bærelager og rådelager fra den samt. de som bærer veiva(veit ikke hva det heter). Prisantydning 1500 kr / bud. Edit: Nye stempelringer, kjørt 50 mil ca. Bilder: Hei! Har lyst til å kjøpe, jeg... Hvor holder du til?
Cossieman Posted November 22, 2006 Posted November 22, 2006 godt tips n-orion se under bildet til folk(avatar) der står som regel tilholdsted:D han bor i trondheim.. Her skal det stå noe.. og det gjør det.
Guest N-Orion Posted November 22, 2006 Posted November 22, 2006 godt tips n-orion se under bildet til folk(avatar) der står som regel tilholdsted:D han bor i trondheim.. Ja, så det nuh.. Sløv, jeg, gitt..
d-link Posted November 22, 2006 Posted November 22, 2006 Billig frakt kan ordnes til de fleste flyplasser som benyttes av SAS Braathens og/eller Widerøe. (~300kr) [-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire [-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34
bcLars1 Posted December 1, 2006 Posted December 1, 2006 bare lurer på en ting...hører ikke bærelagerbukkene til blokka da? mente dette er linjeborret sammen slik att hvis du setter på andre lagerbukker vil de enten bli for trange elr slakke....? elr er jg helt på jordet nå?
Cuzzler Posted December 1, 2006 Posted December 1, 2006 hadde en slik selv, akkurat samme som hadde skjedd.... kasta min på dynga :| trodde ingen ville ha slikt .... dvs, har blokka enda da, den er uskadd 90.mod Ford Sierra Cosworth 4x4 91.mod MK5 - Escort 1.6 efi Turbo intercooler
Nilssen Posted December 5, 2006 Posted December 5, 2006 Et litt Offtopic spørsmål.. Hvorfor 1.6L veiva? og ikke 2l? Har dette noe å si på Turbokonvertering? Failure is only the opportunity to more intelligently begin again. Henry Ford
Nilssen Posted December 5, 2006 Posted December 5, 2006 (edited) Så det vill si at jeg kan bruke veiva fra 1.6liters motoren i 2.0is? Altså at det er samme veiv? Beklager Offtopic Edited December 5, 2006 by Nilssen Failure is only the opportunity to more intelligently begin again. Henry Ford
tuszi Posted December 5, 2006 Posted December 5, 2006 nei. det er cvh 1.9 ikke sierra blokka vi snakker om her
Nilssen Posted December 5, 2006 Posted December 5, 2006 Oi.. Missforsto da .. *falitt* .. beklager.. Failure is only the opportunity to more intelligently begin again. Henry Ford
hår ball Posted December 5, 2006 Posted December 5, 2006 lager bukkene er nokk med, har jo ikke noe bruk for det selv unasett han
Guest abn0rmal Posted February 15, 2007 Posted February 15, 2007 lagerbukkene ligger på dynga hårball :/ Går det ikke an å bruke de fra en vanlig 1.6 liksom? Skulle tro at Ford vil ha veiva linjert opp på samme plass i alle blokkene..
morty999 Posted February 15, 2007 Posted February 15, 2007 har du ikke lagerbukkene som hører til så må du linjeborre på nytt.. de er linjeborret for å være 100% rett.. så har du lasta lagerbukkene får du ikke stort for det...
Recommended Posts