Guest Sierraxr4x4 Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 har seg slik at eg begynnner å tvile på om min xr4x4 er en orginal en eller en vanli sierra cl som har blitt ommbygd,kor kan eg finne ut dette,
Guest dadda rst Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 https://svvgw.vegvesen.no/http://timeplan.v.../tidspunkt.aspx
Guest Erik Braseth Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Chassinummer/rammenummer kan vel fortelle deg det, dersom noen har oversikt over de forskjellige tallene/bokstavene for sierra
Bewnie Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Vis den er lovlig ombygd skal jo det stå i vognkortet. Men sånn som du roter i garasja di magnus så regner jeg med at du ikke har det;) Da kan du ringe til biltilsynet å høre hva de sier om bilen din. Bare å opplyse reg. nr. og evt. chassinr. Var borti det der når jeg vraka den hvite delebilen min. <!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Guest Sierraxr4x4 Posted November 19, 2006 Posted November 19, 2006 Vis den er lovlig ombygd skal jo det stå i vognkortet. Men sånn som du roter i garasja di magnus så regner jeg med at du ikke har det;) Da kan du ringe til biltilsynet å høre hva de sier om bilen din. Bare å opplyse reg. nr. og evt. chassinr. Var borti det der når jeg vraka den hvite delebilen min.rotete?e no fint å ryddi no i alle fall det beste det he vøre på 4 år.
Recommended Posts