Guest sierrra89 Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 her en helt ny cossie grill liggende som jeg skal selge kosta meg 1000kr selges til høystbydende over 600kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corradon Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 her en helt ny cossie grill liggende som jeg skal selge kosta meg 1000kr selges til høystbydende over 600krEr det til sedan, eller vingebil? Lakkert? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierrra89 Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Er det til sedan, eller vingebil? Lakkert? fortsatt til sedan er ikke lakkert men grunnet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corradon Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 fortsatt til sedan er ikke lakkert men grunnet!Oi, så det nå! Beklager:) BTW, bilder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierrra89 Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Oi, så det nå! Beklager:) BTW, bilder? bilde av cossie grillen Link to comment Share on other sites More sharing options...
cbp Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 bilde av cossie grillen Det er ikke slikt gitter på Cossie grillen. Så denne er iallefall ikke helt original lenger.. If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierrra89 Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Det er ikke slikt gitter på Cossie grillen. Så denne er iallefall ikke helt original lenger.. pen å se på å kler fronten bra det som betyr noe kjøte denne grillen på nett for 1000kr for 2 mnd siden å har ligget i pakken siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corradon Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Det er ikke slikt gitter på Cossie grillen. Så denne er iallefall ikke helt original lenger..Hmm, ervel ike slik kant på siden heller... Dette er en grill fra en original cossie, bare at det er fjernet emblem og netting for lakkering... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierrra89 Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Hmm, ervel ike slik kant på siden heller... Dette er en grill fra en original cossie, bare at det er fjernet emblem og netting for lakkering... grillen og emlem er limt på men ikke samme grill nei synes dette er en ganske pen grill til sierra men har en ok grill nå derfor jeg selger denne bud??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierrra89 Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 ingen som er int? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janna Posted November 17, 2006 Share Posted November 17, 2006 Men det er vel ikke en cossie grill heller da? Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierrra89 Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Men det er vel ikke en cossie grill heller da? er nok det serru kommer seidel eller noe i tyskland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts