Guest Troya Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 er i fra nes i akershus som det står i profilen min. ca 7 mil nord øst for oslo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierrano Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 hvor mye skal du bruke på dette troya? har en del av det som jeg har brukt i bilen selv ;)liggans... Phoenix Gold, PPI, SoundStream, DLS, Genesis... osv... som garantert spiller mye bedre enn all bilig krapp fra andre steder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Troya Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Skal bruke akkurat nok til at jeg får bort den dumme teite lyden fra høyttalerene mine.. hehe Altså minst mulig, men fortsatt få ok lyd. Så gidder ikke kjøpe værste dritten liksom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sierrano Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 du trenger ikke å kjøpe verste dritten men kjøper du bruk så får du bedre kvalitetn en den dyreste merke av alle de jalla merkene som er billigst.... og desuten fjerner du ikke bare støyen men vil også spille ordentlig musikk... greie er at du må vite hva som er bra og mindre bra... så forresten en splitter nytt Blaukpunkt 4 kanaler under 1000lappen som er garantert bedre kvalitet enn Biltemas -altså tilbud i en butikk i Sandvika- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts