Jump to content

S-max årets bil

Trond_V

Recommended Posts

En venninne av meg fikk sin S-Max levert sist uke. En kjempe bil for familie med barn som begynner å vokse til. Utrolig flott bil synes jeg. Kunne nesten vurdert en slik om et par år... :)

(Har bare kone, en sønn på 9 år, og en på 10 mnd så da blir det ikke aktuelt enda...) :)

1998 Volvo S80 - 231hk

Har holdt på med flere S-max'er på jobben, og jeg må si jeg liker de bedre og bedre :)

Spesielt fine med 18" som de kan bli leverte med orginalt :)

Men har enda ikke funnet en person som liker clutch'en i de :P

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her

Clutchen er jo grei den:) Ordentlig Ford-feeling over hele greia. "feel the difference", er det ikke det de sier?

<!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->

Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->