Guest Sierraxr4x4 Posted November 12, 2006 Posted November 12, 2006 noen som har erfaringer med brunox her på forumet?
D.Toft Posted November 12, 2006 Posted November 12, 2006 ett lite søk på brunox: http://www.fmcn.no/forum/index.php?act...hlite=%2Bbrunox
Gess Posted November 13, 2006 Posted November 13, 2006 Tja...Et lite søk på brunox. Men fra spøk til revolver: Jeg har testet dette med varierende hell. Har faktisk opplevd rust på grunn av Brunoxen.Mesteparten av rusten må iallefall fjernes, flere tynne lag med Brunox er en fordel.Tett grunning, type Hagmans CA grunning eller lignende er også viktig. Ville vel helst gått for nøye sandblåsing , men er du i tvil om du har fått vekk alt kan Brunox være grei å ha i tillegg, men noe vidundermiddel som fixer alt er det ikke. Mvh. GeirS Granada 1976, MkI 2.6 GL Hyundai i40 2011 mod. Volvo V90 T6 2021
mikke Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 hold deg unna brunox.og gå for sandblåsing og hagmans ca primer. som gess sier her.hagmanns ca primer er etter min mening noe av det bedre på markedet hva gjelder grunning og rust beskyttelse.
Guest Sierraxr4x4 Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 hold deg unna brunox.og gå for sandblåsing og hagmans ca primer. som gess sier her.hagmanns ca primer er etter min mening noe av det bedre på markedet hva gjelder grunning og rust beskyttelse.er det denna gul farga greia?
mikke Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 jepp det er den gul farga greia som du kaller den ja hehehe
TurboX Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Hvor skal du bruke det? Hagmans er gode greier ja, men er det understell og slikt bruker jeg NCT Rustkiller med ett eller annet oppå, gjerne rustprimer fra biltema eller hammerite - med et lag eller 2 tykk tectyl (bodysafe) oppå. Funker helt utmerket. -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*
Guest Sierraxr4x4 Posted November 18, 2006 Posted November 18, 2006 det er snakk om under bilen, men har allerede hatt på, jikk over med stålkost på vinkelslipern og borre maskina å so hadde eg på brunox 3 lag, å so tynn tectyl å so tenkte eg å smørje på eit tjukt lag også
Recommended Posts