Guest Tordarn Posted December 22, 2006 Share Posted December 22, 2006 dritt føre nå, huff.. plus minus, giir seg **** ikke.. vasker bilen hver dag, like møkkete med engang:S hehe ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sierra råner Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 Bart her i trøndelag også nå :\ Men når snøen var her for en måned siden var det artig..Hatt lappen siden september, så er ikke så erfaren på sladding.. Har hatt noen feilbremsinger og støtt på snøkanter, men i lav fart.. Mista jo lappen i november da, på fart vel og merke, men rakk å vrake en taxi, krasje bilen til mor og nesten sklidd utfor et stup med sierran, på glatta.. Så i februar når jeg får igjen lappen blir jeg nokk sinke på veien, når det er glatt..Har lært og respektere vinteren, og glatta..! Og oppfordrer alle andre til å vise respekt før dere leker dere Bedere å holde igjen litt, enn å leke stor og hard men det er morro da Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 Hva med å holde seg til å leke på åpne plasser da. Synes ikke noe om biler som kommer med sladd og kontra forbi andre biler, eller folk som skal ligge å sladde bak meg. Alt for mange idioter som gjør slik. Og veldig ofte folk som er under middels gode til å kjøre, men tror de er petter solberg Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts