CalnoR Posted November 10, 2006 Posted November 10, 2006 (edited) vurderer å selge mitt haltech e6a datasprut.. alt er loddet og klart for cosworth.. brukes alle org følere til cosworth. tilpasset is-t også!6000kr eller bud... PS. følger med laptop og programvare for mapping! kan nåes på pm eller tlf 92423490 delene holder hus i tønsberg.. Mvh Chris Edited November 14, 2006 by CalnoR
fiesta_xr2i Posted November 11, 2006 Posted November 11, 2006 laptop , som i bærbar pc? 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
fiesta_xr2i Posted November 11, 2006 Posted November 11, 2006 specs på pc'n da? 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
CalnoR Posted November 11, 2006 Author Posted November 11, 2006 nok til å mappe med.. hehe.. er ikke noen konge av en laptop..har den bare som en ekstra laptop kun for sprutet..så det ikke bli noe tull der. men er ikke den jeg skal diskutere her. Chris
Ronny Posted November 12, 2006 Posted November 12, 2006 Dette er BILLIG folkens!! 287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc). Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++
Escort-mekkern Posted November 12, 2006 Posted November 12, 2006 Hva er fordeler og ulemper med dette i korte trekk kontra MS??? Litt med tanke på det at alle snakker om MS her inne.. Hvordan er det å bruke dette på en RS turbo? Hva må gjøres av eventuelle modifikasjoner? Mvh -86 Escort XR3I Cab ombygningsprosjekt RS Turbo S2 -92 Escort XR3I Cab RS2000 Motor, konebil Gud er ikke død. Han er bare igang med et nytt og litt mindre ambisiøst prosjekt.
hår ball Posted November 13, 2006 Posted November 13, 2006 eneste betydlige forskjellen er jo at haltec er et kjent merke, og visst du har problemer med det så finnes det altids noen her i norge som kan hjelpe.. slik er det ikke med MS, der må du lære og feile litt selv, samt smurfe litt forumer og greier...
twin turbo Posted November 13, 2006 Posted November 13, 2006 hai eg har ein 4x4 motor men ingenting av ledningsnett. treng eg noko av eit org cosworth ledningsnett for å få liv i motor vis eg kjøper dette? har aldri hatt noe med datasprut å gjort. trehjulsykel
Ronny Posted November 13, 2006 Posted November 13, 2006 Hva er fordeler og ulemper med dette i korte trekk kontra MS??? Litt med tanke på det at alle snakker om MS her inne.. Hvordan er det å bruke dette på en RS turbo? Hva må gjøres av eventuelle modifikasjoner? Mvh RS Turbo har vel mekaniske dyser, noe som ikke kan brukes med datasprut! Isåfall så må du vel bytte til f.eks Fiesta RS Turbo innsug, som bryker elektroniske dyser! Det er vel smak og behag om man skal gå for MS eller andre merker datasprut! -Men det er jo en fordel om du kjenner noen som har prøvd et merke før for så å gå for det samme.. Om bilen motoren skal bremses/justeres i benk/rullende er det en fordel å kjøpe et sprut som folka på det verkstedet har vært borti før! Men i dag så er vel ikke det stort problem da jeg tipper de har prøvd de fleste merker... 287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc). Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++
Escort-mekkern Posted November 13, 2006 Posted November 13, 2006 PM sendt -86 Escort XR3I Cab ombygningsprosjekt RS Turbo S2 -92 Escort XR3I Cab RS2000 Motor, konebil Gud er ikke død. Han er bare igang med et nytt og litt mindre ambisiøst prosjekt.
Recommended Posts