Jump to content

datasprut


CalnoR

Recommended Posts

vurderer å selge mitt haltech e6a datasprut.. alt er loddet og klart for cosworth.. brukes alle org følere til cosworth. tilpasset is-t også!

6000kr eller bud...

 

PS. følger med laptop og programvare for mapping!

 

kan nåes på pm eller tlf 92423490

 

delene holder hus i tønsberg..

 

Mvh Chris

Edited by CalnoR
Link to comment
Share on other sites

Dette er BILLIG folkens!! :D

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++

Link to comment
Share on other sites

Hva er fordeler og ulemper med dette i korte trekk kontra MS???

 

Litt med tanke på det at alle snakker om MS her inne..

 

Hvordan er det å bruke dette på en RS turbo?

 

Hva må gjøres av eventuelle modifikasjoner?

 

Mvh

-86 Escort XR3I Cab ombygningsprosjekt RS Turbo S2

-92 Escort XR3I Cab RS2000 Motor, konebil

 

Gud er ikke død.

Han er bare igang med et nytt og litt mindre ambisiøst prosjekt.

Link to comment
Share on other sites

eneste betydlige forskjellen er jo at haltec er et kjent merke, og visst du har problemer med det så finnes det altids noen her i norge som kan hjelpe..

 

slik er det ikke med MS, der må du lære og feile litt selv, samt smurfe litt forumer og greier...

Link to comment
Share on other sites

Hva er fordeler og ulemper med dette i korte trekk kontra MS???

 

Litt med tanke på det at alle snakker om MS her inne..

 

Hvordan er det å bruke dette på en RS turbo?

 

Hva må gjøres av eventuelle modifikasjoner?

 

Mvh

 

RS Turbo har vel mekaniske dyser, noe som ikke kan brukes med datasprut! Isåfall så må du vel bytte til f.eks Fiesta RS Turbo innsug, som bryker elektroniske dyser!

 

Det er vel smak og behag om man skal gå for MS eller andre merker datasprut! -Men det er jo en fordel om du kjenner noen som har prøvd et merke før for så å gå for det samme..

 

Om bilen motoren skal bremses/justeres i benk/rullende er det en fordel å kjøpe et sprut som folka på det verkstedet har vært borti før! Men i dag så er vel ikke det stort problem da jeg tipper de har prøvd de fleste merker... :)

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...