hår ball Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 hei hopp, har div deler til salgs etter at jeg kæsja stasjons vogna. 2stk rimelig strøkne recao stolercosworth dashadapter til ist, altså man bruker orginal manifold og skrur dette røret på, som går opp igjen og med en t3 flens på..ohc topp med porta insug og utdvidet forbrennins kammer.. forr og senke komp, btukt på ist..vuderer også og selge:3toms eksos anlegg til ist med 1stk simons bakpotte.. har også mye annet piss, spørr så skall jeg se hva jeg finner, hadde helst sett at slike store deler som stoler og dash hadde blitt hentet? event jeg er behjelperlig med og fakte det et stykke... prisene er gibud.. men skam bud gidder jeg ikke, da blir det heller stående i garasjen.. varene befinner seg i tr,heim.. send pm eller svar her.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
db-racer Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Pris for cossy dash? og har du bilde? -=Sheriffen=- Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 (edited) Er toppen komplett? med kam osv? pris? bytte i bilstereo/hjemme stereo? Edited November 1, 2006 by cossiemk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted November 1, 2006 Author Share Posted November 1, 2006 Pris for cossy dash? og har du bilde? har ikke bilder, men kan knipse et par bilder i kveld jeg =) vet ikke hva de cosworth dashene er værdt jeg ? ca 500 kron ? cossiemk1 Er toppen komplett? med kam osv? pris? bytte i bilstereo/hjemme stereo? toppen er komplett med kam osv ja, er bare tatt av blokka og satt i hylla.. hadde helst bytta det i kroner og øre gitt... med host opp noe stæsj som kan være int for meg da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
db-racer Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 har ikke bilder, men kan knipse et par bilder i kveld jeg =) vet ikke hva de cosworth dashene er værdt jeg ? ca 500 kron ? jau, er vel verdt noe sånt ja;) hehe.... jau knips no bilder så talas vi;) -=Sheriffen=- Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS_Hage Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Hmmm, ha recaro enda? Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted November 1, 2006 Author Share Posted November 1, 2006 japp... ingen ting er solgt ennå største budet vinner om jeg er fornøyd med de da... kan knipse et bilde av det ene setet i kveld, da det andre står i stasjons vogna ennå... men de er utrulig strøkne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted November 2, 2006 Author Share Posted November 2, 2006 her er noen bilder http://s7.photobucket.com/albums/y255/haarbajll/ , flere kan komme på ønske, fant også en ganske hærja vingebilfront i glassfiber, samt rør med tilleggs dyser, har trykk føleren, men mangler boksen mellom.. det hvite på dash`n er lim rester etter instrument holdere, skall ikke være no problem og få bort..har også midt konsollen, men plasten rundt girstanga,mend el vindu bytere og greier... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 sendt deg pm hårball =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS_Hage Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 åh åh du, herja vinge bil front og seter til ca pris? PM om du vil Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 hvordan maifold/grenrør er eksos beregna til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted November 2, 2006 Author Share Posted November 2, 2006 hvordan maifold/grenrør er eksos beregna til? vanlig 2,0 is manifold ? is`n ble vell ikke levert med flere vell ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted November 2, 2006 Author Share Posted November 2, 2006 og alle de andre har fått svar på PM? right ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 3" eksos til ist da vettu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZikkZakk Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 fått bud på recaro?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted November 3, 2006 Author Share Posted November 3, 2006 fått bud på recaro?? er et par stk som er intressert, men ikke fått no klarsignal på at de skall ha stolene... så sjangsen er tilstede ennå =) 3" eksos til ist da vettu.. har du noe mulighet til og få henta det da? event skaffa no billig frakt på det ? 1500,- event bud... Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 men hva er det laga til? omsveist manifold? grenrør? t3? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2.0i-doch Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 Er recaro setene solgt? gir 1800 for di. eventuelt hva er det høyeste budet på? trenger nye seter.Hvis du kan sende dem med posten så skal jeg betale frakta. bor i kristiansand Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS_Hage Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 har ikke fått PM...? Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted November 3, 2006 Author Share Posted November 3, 2006 men hva er det laga til? omsveist manifold? grenrør? t3? åååå ja:P må ha det inn med te skje serru nei, det ble laget til den bilen med det adapter røre som det er bilde av på photo bucket...er til en cossie t3 turbo, og downpipen har en bit flexi rør, så det skall ikke være no problem og få den til og passe... for turboen sto jo på øversiden med det røret også... men alt under, fram til motor rummet er 3toms... så må bare event mekke egen downpipe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted November 3, 2006 Author Share Posted November 3, 2006 Er recaro setene solgt? gir 1800 for di. eventuelt hva er det høyeste budet på? trenger nye seter.Hvis du kan sende dem med posten så skal jeg betale frakta. bor i kristiansand hehe, de går nokk ikke får 1800 kroner nei, den må du nokk lengre på landet med dessverre ser folk har fått igjen rundt 3000 kroner for strøkne recaro seter, så da kan vell ikke jeg være stort dårligere heller? så rundt 2500,- burde vell gå... du kan jo bare prøve og surfe deg fram til en ny pris.. har ikke fått PM...? Nå da? sende en akkurat i skrivende stund... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted November 4, 2006 Author Share Posted November 4, 2006 et par bilder til er lagt ut... av eksosen f,eks -*Ford_drifter*- : fremdeles ikke fått noe PM ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted November 8, 2006 Author Share Posted November 8, 2006 (edited) da var den tillegs sprut greiene og framfangeren solgt, samt cossie dash..... stolene er her ennå, kan vær behjelpelig med møte på halvveien om folk bor langt unna... Edited November 8, 2006 by hår ball Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 selger du bare det røret? event pris.. har fått tak i eksos Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted November 8, 2006 Author Share Posted November 8, 2006 selger du bare det røret? event pris.. har fått tak i eksos det turbo røret ja.. hva med 500 + frakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts