Jump to content

div sierra deler


hår ball

Recommended Posts

hei hopp, har div deler til salgs etter at jeg kæsja stasjons vogna.

 

2stk rimelig strøkne recao stoler

cosworth dash

adapter til ist, altså man bruker orginal manifold og skrur dette røret på, som går opp igjen og med en t3 flens på..

ohc topp med porta insug og utdvidet forbrennins kammer.. forr og senke komp, btukt på ist..

vuderer også og selge:

3toms eksos anlegg til ist med 1stk simons bakpotte..

 

har også mye annet piss, spørr så skall jeg se hva jeg finner, hadde helst sett at slike store deler som stoler og dash hadde blitt hentet? event jeg er behjelperlig med og fakte det et stykke...

 

prisene er gibud.. men skam bud gidder jeg ikke, da blir det heller stående i garasjen..

 

varene befinner seg i tr,heim.. send pm eller svar her..

Link to comment
Share on other sites

Pris for cossy dash? og har du bilde?

 

har ikke bilder, men kan knipse et par bilder i kveld jeg =) vet ikke hva de cosworth dashene er værdt jeg ?

ca 500 kron ?

 

cossiemk1

Er toppen komplett? med kam osv? pris? bytte i bilstereo/hjemme stereo?

 

toppen er komplett med kam osv ja, er bare tatt av blokka og satt i hylla.. hadde helst bytta det i kroner og øre gitt... med host opp noe stæsj som kan være int for meg da...

Link to comment
Share on other sites

her er noen bilder http://s7.photobucket.com/albums/y255/haarbajll/ , flere kan komme på ønske, fant også en ganske hærja vingebilfront i glassfiber, samt rør med tilleggs dyser, har trykk føleren, men mangler boksen mellom..

 

det hvite på dash`n er lim rester etter instrument holdere, skall ikke være no problem og få bort..

har også midt konsollen, men plasten rundt girstanga,mend el vindu bytere og greier...

Link to comment
Share on other sites

fått bud på recaro??

 

er et par stk som er intressert, men ikke fått no klarsignal på at de skall ha stolene...

så sjangsen er tilstede ennå =)

 

 

3" eksos til ist da vettu..

 

har du noe mulighet til og få henta det da? event skaffa no billig frakt på det ?

1500,- event bud...

Link to comment
Share on other sites

Guest 2.0i-doch

Er recaro setene solgt? gir 1800 for di. eventuelt hva er det høyeste budet på? trenger nye seter.

Hvis du kan sende dem med posten så skal jeg betale frakta. bor i kristiansand

Link to comment
Share on other sites

men hva er det laga til? omsveist manifold? grenrør? t3?

 

 

åååå ja:P må ha det inn med te skje serru :P

nei, det ble laget til den bilen med det adapter røre som det er bilde av på photo bucket...

er til en cossie t3 turbo, og downpipen har en bit flexi rør, så det skall ikke være no problem og få den til og passe... for turboen sto jo på øversiden med det røret også...

 

men alt under, fram til motor rummet er 3toms... så må bare event mekke egen downpipe...

Link to comment
Share on other sites

Er recaro setene solgt? gir 1800 for di. eventuelt hva er det høyeste budet på? trenger nye seter.

Hvis du kan sende dem med posten så skal jeg betale frakta. bor i kristiansand

 

 

hehe, de går nokk ikke får 1800 kroner nei, den må du nokk lengre på landet med dessverre :P

 

ser folk har fått igjen rundt 3000 kroner for strøkne recaro seter, så da kan vell ikke jeg være stort dårligere heller? så rundt 2500,- burde vell gå... du kan jo bare prøve og surfe deg fram til en ny pris..

 

 

har ikke fått PM...?

 

Nå da? sende en akkurat i skrivende stund...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...