Koks Posted November 1, 2006 Posted November 1, 2006 Mamma har en Opel Ascona C.Ved bruk av choke blir bremsene elendige. Blir nesten som å bremse når bilen ikke er i gang.Som om den ikke får noe bremse veske. Er det noen som har tips om va d kan være? Håper jeg slipper svar alá Opel-Skropel!
brede Posted November 1, 2006 Posted November 1, 2006 (edited) vacumlekkasje Edited November 1, 2006 by brede
Jonny.B Posted November 1, 2006 Posted November 1, 2006 Mamma har en Opel Ascona C.Ved bruk av choke blir bremsene elendige. Blir nesten som å bremse når bilen ikke er i gang.Som om den ikke får noe bremse veske. Er det noen som har tips om va d kan være?Håper jeg slipper svar alá Opel-Skropel! når du bruker choke,blir undrertrykket i manifolden mindre,derfor blir bremsepedalen hardere.... Prosjekt Electric orange Cossie
Koks Posted November 1, 2006 Author Posted November 1, 2006 når du bruker choke,blir undrertrykket i manifolden mindre,derfor blir bremsepedalen hardere.... Blir harrdere ja, men d skal da gå an å stoppe bilen på normal måte for d?Nå må jeg jo nærmest hoppe på bremspeddalen for å stoppe! Det skal da vel ikke være sånn?
Jonny.B Posted November 1, 2006 Posted November 1, 2006 Blir harrdere ja, men d skal da gå an å stoppe bilen på normal måte for d?Nå må jeg jo nærmest hoppe på bremspeddalen for å stoppe! Det skal da vel ikke være sånn? kjører du med choke hele tiden eller? veldig uøkonomisk.... Prosjekt Electric orange Cossie
Koks Posted November 1, 2006 Author Posted November 1, 2006 kjører du med choke hele tiden eller? veldig uøkonomisk.... Hehe! morsomt
Gess Posted November 2, 2006 Posted November 2, 2006 Sikkert bremseservoen som lekker. Liten lekkasje som merkes best når manifoilundertrykket minker.Koble fra slangen mellom innsug og bremseservo og sug litt på den, da merker du fort om den lekker, evt lekkasje annen plass. gåen tilbakeslagsventil kanskje? Mvh. GeirS Granada 1976, MkI 2.6 GL Hyundai i40 2011 mod. Volvo V90 T6 2021
Koks Posted November 3, 2006 Author Posted November 3, 2006 Sikkert bremseservoen som lekker. Liten lekkasje som merkes best når manifoilundertrykket minker.Koble fra slangen mellom innsug og bremseservo og sug litt på den, da merker du fort om den lekker, evt lekkasje annen plass. gåen tilbakeslagsventil kanskje? Ok takk for svar.
Recommended Posts