Jump to content

tegning/ mål på manifoild


tuszi

Recommended Posts

er jo ikke store vitsen og ha en downpipe/ elbow fra en rst om du skall kjøre med f,eks en cossie turbo, visst du ikke har kjøpt deg turbo enno lissom...

har altid lurt på hvorfor ford var så dumme i hue og mekka elbow separat fra downpipen.. helt bak mål spør du meg.. alt skulle vært i et som på cossie f.eks...

 

og skulle jeg ha bygd noe, så hadde jeg helt klart gitt **** i og bygd replica på orginal delene.. kjøp deg heller en cossie turbo og ha en turbo som duger til 250+hk, og bygger deg eget 2,5 toms/ 3 toms hele veien.. jo flere komponenter/ skjøter man har, jo større restriksjoner blir det på flow/performance egenskapene..

 

og ikke for og snakke hvor mye enklere du gjør det for deg selv.. har selv sveist om en cossie downpipe til og passe på rst.. da med cossie turbo self..ikke noe problem, og så mye enklere når det skall plukkes ned igjen..

 

men det er hva jeg ville gjort da :P

en manifold kan da ikke vær vanskelig og oppdrive? sjekka ebay?

mulig jeg har en til salgs om jeg får sveist om grenrøret mitt, noe som helt sikkert ikke blir med det først :P

Link to comment
Share on other sites

hehe

si ifra du ;) skal ha vanlig rst turbo tenker jeg

 

hehe, hvorfror skall du på død og liv ha org rst turbo?

den er jo liten og meget ukurrant spørr du meg, prøv heller og skaff deg en volvo/saab turbo i stede, den har 48 eksos og rst elbow`en passer rett på... eneste forskjellen er som sagt størrelsen...

 

men skall se om jeg knipser noen bilder og tar noen mål til deg i dag om jeg husker d mens jeg er på verkstedet...

Link to comment
Share on other sites

i stede for og notere meg målene, prøvde jeg og ta bilde av de :P

Så filene er rimelig store, så har du ikke en mail eller noe jeg kan sende de på? tror ikke måle på målebåndet vill vises om jeg krymper de noe serlig..

Og jeg gidder rett og slett ikke laste de opp på photo bucket..

 

send mag mailen din i en PM eller noe =)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...