Jump to content

Recommended Posts

Posted

nei.. er ikke mere en 1400kr for omreg. så legger ikke med det.. bare det er skilter.. og helst ikke eu godkjenning før i februar.

Her skal det stå noe.. og det gjør det.

Guest stiffler
Posted

har en granada 2.0 79 mod.. har akkurat satt i en sierra 2.0 motor.. men den funker ikke helt som den skal, trur den får falsk luft.. trur må bytte innsug til gasser.. men jeg kjører sånn.. den går å kjøre med.. bare litt uvant for gassen går sagte tilbake når du har slippi den.. bilen går for 3000kr.. det er vel billig vinterbil?? eu godkjent til mai neste år.. årsavgift betalt.. den er rullemala svart med flammer på panser å baggasje.. å kappa fjører bak!! 94292554 er nr mitt.. har ikke bilder..

Guest stiffler
Posted

kan sikkert prøve å få sendt deg et.. skal bare fylle på korte etterpå.. hehe.. jeg holder til i mysen i østfold.. vet ikke hvor langt unna deg det er jeg.. du gidder vel ikke kjøre norge rundt for en billig bil.. hehe..

Guest stiffler
Posted

den er grei.. drammen er ca 8-9 mil her ifra.. skal prøve å få sendt etterpå jeg!!

Posted

ja.. du finner 3000 stk sierra og 3000 stk e30... men noen som har skilt? nei.. noen som er eu godkjent? nei.. noen med kanskje noen småfeil som kan fikses på en dag? nei..

Her skal det stå noe.. og det gjør det.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...