pål gunnar Posted October 26, 2006 Posted October 26, 2006 skal sparkle igjenn hull døra bak listene.. er det mulig å få gjort på ein skikkelig måte.. har ikkje tilgang på sveiseapparat.
D.Toft Posted October 26, 2006 Posted October 26, 2006 eg kjøpte 2komponetn lim på clas ohlson og limte fast en stålplate bit ba baksiden.. tørket i 15 min, og så sparklet etterpå, sitter enda. husk å spraye noe over platene på innsiden så dem ikke ruster..
TurboX Posted October 26, 2006 Posted October 26, 2006 Evt. tinnsparkle Det er vel kanskje det letteste om du har tilgang.Tror jeg sveiser mine. -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*
rsemil Posted October 26, 2006 Posted October 26, 2006 sett maskeringstape på innsida å sparkle i vei blir fint som bare det. detter ikke ut eller noe hvis du bare dytter d godt inn. quote graham robson: "you know, we could put that engine in a sierra, with a turbo, and there`s no way anything would beat us on the track"
Guest pzycho Posted October 29, 2006 Posted October 29, 2006 sveis!! nytter ikke å bare sparkle igjen.. kommer vibrasjoner i karosseriet, og sparkelen vil løsne mer og mer, og til slutt har du det vakre hullet igjen (har sett slike tilfeller flere ganger)
Guest drezz Posted October 29, 2006 Posted October 29, 2006 På min bil ble det først brukt en hammer med rundt kule-hode og banket litt forsenkning i hullene, så ble det lagt sparkel over der. Ser helt bra ut, og sparklet får mer å feste i
Fredrikford Posted October 29, 2006 Posted October 29, 2006 sveis!! nytter ikke å bare sparkle igjen.. kommer vibrasjoner i karosseriet, og sparkelen vil løsne mer og mer, og til slutt har du det vakre hullet igjen (har sett slike tilfeller flere ganger) Mhm, enig der. holder en stund, men så skjer det. "Det som kan skje, skjer" Sveis eller den ha noe på baksiden! FORD SIERRA RS
Recommended Posts