Guest queenyman Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Hey. kor sitt antenna på sierra coupe 1990 modell? Er det standar at antenna skal sitte på vinduet bak? slik som på bildet her: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sindre Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Hey. kor sitt antenna på sierra coupe 1990 modell? Er det standar at antenna skal sitte på vinduet bak? slik som på bildet her: min har ikke antenne der.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest queenyman Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 min har ikke antenne der.. Ikkje. Har du antenne på bilen i det heile tatt då? og har du bilde av kor din sitter i tilfelle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sindre Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Ikkje. Har du antenne på bilen i det heile tatt då? og har du bilde av kor din sitter i tilfelle? Ja den har antenne. den er ikke synlig...vet faktisk ikke hvor den ligger. Men den på bakruta er i ikke orginal tror jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest queenyman Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Ja den har antenne. den er ikke synlig...vet faktisk ikke hvor den ligger. Men den på bakruta er i ikke orginal tror jeg ok. fordi synest det er jøvla stygt. funker radioen din då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sindre Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 ok. fordi synest det er jøvla stygt. funker radioen din då? Radioen funker flott den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest queenyman Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Radioen funker flott den ja då betyr det at du har radio ivertfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Vanlige er på skjermen bak på fører siden Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordSnick Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 om du ikke har noen synlig antenne så er det fordi det er varmetrådene i bakruta som benyttes som antenne mest sansynlig. 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest queenyman Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 om du ikke har noen synlig antenne så er det fordi det er varmetrådene i bakruta som benyttes som antenne mest sansynlig. då prøver eg å kappe ledningen til den antenna som viser på min og så se om det funker. vist ikkje så er det berre å feste den på igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossie270 Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 Antenna sitter i varmetrådene i bakruta.. 100% sikkert..Ganske kjekt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest queenyman Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 Antenna sitter i varmetrådene i bakruta.. 100% sikkert..Ganske kjekt.. Ja. Det har nok eg og funne ut etter å ha kappa den antenna som var der.Men takk alikavel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Posted November 18, 2006 Share Posted November 18, 2006 Alle sierra etter 90 har den patenten der. Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lothar Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Nei, min har antenne på skjermen bak, på førersiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jacp Racing Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Nei, min har antenne på skjermen bak, på førersiden hmm. ikkje veit eg, men bestevennen min har ein 1989 modell har den der du har den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts