Guest Sindre Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 hva vil jeg merke med og bytte grenrør, på en sierra 2,0 doch ? har effekt anlegg frem til katalysatoren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Velde Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Litt mere respons villj jeg tro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sindre Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 er det noen sted i norge jeg kan få kjøpt grenrør til sierra.. ellår må jeg gjennom burton e.l ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rsemil Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 (edited) er det noen sted i norge jeg kan få kjøpt grenrør til sierra.. ellår må jeg gjennom burton e.l ?cosworth.nobeklager, trodde det var til en ohc motor Edited October 24, 2006 by rsemil quote graham robson: "you know, we could put that engine in a sierra, with a turbo, and there`s no way anything would beat us on the track" Link to comment Share on other sites More sharing options...
HoelRacing Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 cosworth.no ja...face motorsport 92' Ford Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sindre Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Fant ingen som passer til min sierra. Noen som vet hva som passer .. 2,0 cl 90 mod (doch) Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 må nok til england, http://www.rallydesign.co.uk/catalog/produ...oducts_id=10950 billigst, burton er dyr.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sindre Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 må nok til england, http://www.rallydesign.co.uk/catalog/produ...oducts_id=10950 billigst, burton er dyr.. Takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michal Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Takker men er det vært så mye penger?? er det stor merkbar forskjeld eller er det sånn at man innbilder seg at det går bedre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinG^KaoZ Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Hmm, det var jo ganske billig da! 132£, får det vel hjem for 2000kr da kanskje? 91 Sierra 2.0i cl DOHC 71 Yamaha RD 350 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Vil ikke tro man merker noe særlig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 (edited) Grenrør alene hjelper nok ikke mye men i et trim oppsett så Edited October 24, 2006 by Cossiman Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinG^KaoZ Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Må jo begynne en eller annen plass 91 Sierra 2.0i cl DOHC 71 Yamaha RD 350 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sindre Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Vil jeg merke noe forskjell med og fjerne katalysatoren.? og er det mulig og trekke fleksibel eksosslange der katalysatoren egentligt skal være? Jeg vil ha mer gromlyd i bilen.. har simons effektanlegg fra katalysatoren, men har byttet ut ennestykket til et nytt så lyden ble litt grommere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 ta og fjærn inn maten i kattene mener det er 2 stykk på dohc ...da vil du få grommere lyd og mye bedre drag i bilen ...... RS Cosworth 1990 Mvh Raymond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erik Braseth Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 ta og fjærn inn maten i kattene mener det er 2 stykk på dohc ...da vil du få grommere lyd og mye bedre drag i bilen ......eller du ender opp med en rimelig sær lyd pga resonans... slik jeg har. Skulle ikke tro det var samme bilen engang med original kat. og "tom" kat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrikford Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 Fjærn katten først, det er lite effekt å hente på Dochmotorene med grenrør hvis motoren ikke er trimmet da.. FORD SIERRA RS Link to comment Share on other sites More sharing options...
ford-racing Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 hehe masse gøy å lese her ja! hehe , lag dere grenerør selv i 2"og 2.5" eksos annleggblir forskjell, meker det serlig godt fra 3k-6,5k "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts