Jump to content

Recommended Posts

Guest Sonic_N
Posted

Tørr ikke legge ut bilde jeg da, som "bare" skal montere to stk... :) Bilder kommer når jeg får fiksa det. Akkurat nå står bilen HELT stille med gåen toppakning, så jeg får sende bilen på sykehus (Les: Verksted) på Torsdag. Stakkars bilen...

Posted
Tørr ikke legge ut bilde jeg da, som "bare" skal montere to stk... :) Bilder kommer når jeg får fiksa det. Akkurat nå står bilen HELT stille med gåen toppakning, så jeg får sende bilen på sykehus (Les: Verksted) på Torsdag. Stakkars bilen...

Håper du legger ut bilde når du har fått montert dem, har lik bil selv omtrent B)

Posted

Tenkte selv å plassere 4 bøtter på Econ', men fant i stedet ut at jeg greier meg med 2 og i tillegg setter i "rallypærer" i hovedlampene - H4 80/100 watt.

Skal jo ha sprek nok dynamo til å drive greiene og.....

Guest Ford Gnomen
Posted

Har 4x Cibie som skal på en Fiesta mk2 1.1 så snart jeg får på plass dynamoen, 185Amp fra MB-Trac, større dynamo enn motor...

Posted (edited)

har 2 stk xenon compact 220 på sierran , men de skal flyttes over på mondeoen snart :D

rousefront.jpg

Edited by fiesta_xr2i

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted
Tenkte selv å plassere 4 bøtter på Econ', men fant i stedet ut at jeg greier meg med 2 og i tillegg setter i "rallypærer" i hovedlampene - H4 80/100 watt.

Skal jo ha sprek nok dynamo til å drive greiene og.....

Burde koble opp relè til hovedlysene hvis du skal sette inn 80/100w pærer :)

I min sierra har jeg 80/100w H4 i hovedlysene og 100w H3 i de orginale ekstralysene. Har to relè til dem, ett til nærlys og ett til langlys ;)

Guest sierra2icls
Posted

reflektorne er ikke beregnet til 100w pærer heter d. men lønner seg å legge opp nytt lys nett for optimal spenning over pæra