Jump to content

Recommended Posts

Posted

Lurer på hvordan vektfordelingen blir etter en slik ombygging, er vel nix sjanse for å få noe slikt som dette godkjent i norge desverre.

Posted (edited)
Lurer på hvordan vektfordelingen blir etter en slik ombygging, er vel nix sjanse for å få noe slikt som dette godkjent i norge desverre.

får du den med 4 punkt seler "orginalt" fra fabrikk / den som bygger opp bilen . kan du få den reg som løpsbil .

Du kan prøve og få den som "spesiel " bil . eller du kan ta den inn vanlig - bare bilen har vært reg i USA - enkel import . blir NOE hk og ccm avgift .

Edited by bige
Posted
får du den med 4 punkt seler "orginalt" fra fabrikk / den som bygger opp bilen . kan du få den reg som løpsbil .

Du kan prøve og få den som "spesiel " bil . eller du kan ta den inn vanlig - bare bilen har vært reg i USA - enkel import . blir NOE hk og ccm avgift .

"NOE" hk og ccm avgift er vel ikke det rette nå når hk avgiften stiger med 49% på hk over 170hk :( ;) ser faktisk ikke ut som om man må kutte i bilen for å få plass til drivverket eller bakakslingen :wacko:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...