Ovar Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Noen som har noe fornuftig å si angående dette?Valget står mellom 63 og 82 motoren skal produsere 500hk 530whp570nm E85 pure Ebb\Bsh power 2007 Shelby Cobra GT500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kh turbo Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 (edited) Jeg kjører på gt35 med A/R 0.82, som skal ha en kapasitet på 600hk.Men denne turboen er jo beregnet på en motor med 3-6 liter motorvolum.Min med 0.82 hus lader ikke spesielt tidlig, ca 4000 omdr, men dette er vel mye pga. oppsettet på motoren.Hadde været gøy om du prøvde 0.63 a/r og sett hvordan denne oppfører seg i forhold til min, med forutsetning at vi har relativt likt oppsett. Edited October 22, 2006 by kh turbo 1986 sierra cosworth "gpa"1980 escort 1600 sport2006 BMW e60 520d2000 Transporter t4 2,5 tdi2002 Subaru wrx sti prodrive1999 Honda Cbr 600f2008 mitsubishi L200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ovar Posted October 22, 2006 Author Share Posted October 22, 2006 Har egentlig lyst å prøve 63 på denne turbo...begynner du å få ladetrykk på 4000 o\min? eller fullt da? 530whp570nm E85 pure Ebb\Bsh power 2007 Shelby Cobra GT500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Åshøgda-raceway Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 hvis den er god for 600 m 82 huset,så klarer vel 63 huset oppunder 500hk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ovar Posted October 22, 2006 Author Share Posted October 22, 2006 Det står fra garret 400-600 hk , og valget er da 63, 82 eller 106 hus....Det må kanskje da være 82 hus for å få 500hk?? 530whp570nm E85 pure Ebb\Bsh power 2007 Shelby Cobra GT500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kh turbo Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 (edited) fullt ladetrykk på ca 4000 omdr. har 0.5 bar på 3000 omdr. a/r 0.63 er oppgitt til max 550hk(0.82 600hk) fra garrett, men som sagt er dette på motorer med motorvolum 3 liter + Edited October 22, 2006 by kh turbo 1986 sierra cosworth "gpa"1980 escort 1600 sport2006 BMW e60 520d2000 Transporter t4 2,5 tdi2002 Subaru wrx sti prodrive1999 Honda Cbr 600f2008 mitsubishi L200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ovar Posted October 23, 2006 Author Share Posted October 23, 2006 Garret GT3582R AR0.70 kompressor og AR0.63 turbine er nå bestilt!! 530whp570nm E85 pure Ebb\Bsh power 2007 Shelby Cobra GT500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kh turbo Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 Er det lov å spørre om prisen? Jeg anbefaler å sette på filter på oljetrykkslangen, jeg tok en turbo etter en dag...Hullet der olja skal inn i turboen er kun en mm stort, skulle ikke mye til der før turboen fikk en brå død..Har et sett med filter og stålomspunnen slange liggende, bestilte til både 4wd(kort) topp og 2wd topp(lang) Mvh. Kjetil 1986 sierra cosworth "gpa"1980 escort 1600 sport2006 BMW e60 520d2000 Transporter t4 2,5 tdi2002 Subaru wrx sti prodrive1999 Honda Cbr 600f2008 mitsubishi L200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ovar Posted October 24, 2006 Author Share Posted October 24, 2006 1550 dollar Filter problemet har jeg ikke hørt om , hvordan ser dette ut?Brukes dette mye på andre turboer? 530whp570nm E85 pure Ebb\Bsh power 2007 Shelby Cobra GT500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kh turbo Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Ikke filteret som er problemet men at det er så lite hull for olja inn i turboen. Er et lite filter som sitter på oljetrykkslangen som går inn til turboen(må ha ny slange med rette koblingene oxo) http://www.baileymotorsport.co.uk/images/B...rt_Brochure.pdf Har et sett til 4x4 liggende. 1986 sierra cosworth "gpa"1980 escort 1600 sport2006 BMW e60 520d2000 Transporter t4 2,5 tdi2002 Subaru wrx sti prodrive1999 Honda Cbr 600f2008 mitsubishi L200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now