Guest Waterwolf Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134864 hehe den bilen er tydeligvis dømt til å dø Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 Haha det gota meg Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlsen^ Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 Hah... Sharif var vist ikke så ille alikevel! Hvis det er sånn det står over alt synes jeg det var dustete at sharif måtte gi fra seg bilen i det heletatt. Du gir 7 mill for en bil, også må du bøye deg i støvet for produsenten fordi kjøringa di gir dem dårlig PR. Burde i grunn vært motsatt! Min mening! Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 thihihihihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 sånn går det når en person med for mye penger skal kjøre en bil han ikke har noen som helst forutsettninger for å kunne mestre Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 er bilde av bilen i dagbladet eller vg i dag... etter krasjen..=) "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cosworth_91 Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 Synn det ikke var Sharif selv som kresjan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 så hafstengen satt på med sharif da han kjørte av, hadde vært gøy å se hafsengen kjøre den rundt rudskogen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted October 21, 2006 Share Posted October 21, 2006 Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossieman Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 lol. sharif måtte levere fra seg bilen:p HAHA Her skal det stå noe.. og det gjør det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hvitmk1 Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Hva slags "bilentusiaster" er det som godter seg på andres uhell?? Rolf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Det godter meg fordi det bare beviser poenget mitt . Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Syns det er sykt og godte seg på andres uhell Greit at folk kansje ikke liker rikfolk osv, men jeg så sharif på skogen med bilen, og den virket alt anna enn enkel å kjøre, så syns han kjørte den greit jeg... Er jo tusen andre som gjør samme glipp som han, med langt enklere kjøretøy -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 hmm jeg er syk ?? ser jo at det er flere her som skriver div : haha hihi lol osv, er dem like syke da ?? Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loffen Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Stor sjanse for det ja, og siden du ikke skjønner det sjøl: ta en tur til legen -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 (edited) hmmm. ta en tur til legen selv du og slutt med å dømme folk du aldri har møtt face to face og en annen ting les forum reglene her før du poster en ny tråd/inlegg for de har du åpenbart ikke lest :angry: Edited October 22, 2006 by Cossiman Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Ironi er ikke alltid like enkelt å forstå på et internett-forum bare via en smiley Loffen. Faktisk mange som ikke forstår slikt i sånne poster, og i stedet tar seg nær, tenk på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Jeg har nå tenkt litt på saken og ja jeg var kanskje litt sjapp på avtrekkern, og skulle ikke tatt meg nær av det, var jo bare ment som som en fleip Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Waterwolf Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 (edited) Hva slags "bilentusiaster" er det som godter seg på andres uhell?? Rolf Synes det skal være lovt til å le av arrogante rikinger som tror dem kan bare trø kassen i bånd på en bil med 806 hk uten noen form for opplæring(eier bilkjøring fra dag en). I tillegg så skryter dem av at dem skal kjøre Henning solberg ned i skoene som har flere 10 års erfaring med bil kjøring. Så lenge ingen blir skadet og det bare går ut over demmers lommebok så er det artig når de skryter slikt. Og til han H&M fyren i sverige var heller ikke noe smartere som trør klampen i bånn ved en forbikjøring, utsetter andres liv i fare, Driter i det fordi bøtene i sverige er så lave og har ræva full av penger. Skryter rett før kresjet om hvor mye hk det er i bilen. Og vil heller ikke ha noen form for opplæring.De skaper seg selv som en klovn da er det ikke rart folk ler av de. Det er noe helt annet hvist en som har lagt tid,penger,svette i sitt arbeid og mærker det på lommeboka kræsjer da synes jeg det virkelig er synd.Og sef hvist noen kommer til skade da er det heller ikke noe å le av. Edited October 22, 2006 by Waterwolf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Tusen Takk Waterwolf Nå skjønner dere andre hvorfor jeg skreiv : Haha det gota meg Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 (edited) egentlig ikke, synes det blir for dumt å godte seg over at noen kræsjer en sånn bil. Edited October 22, 2006 by tuszi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Waterwolf Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 (edited) egentlig ikke, synes det blir for dumt å godte seg over at noen kræsjer en sånn bil. Skjønner du det ikke Det er ikke snakk om hvilken bil det er, om det hadde vært en opel manta til 6.5 mil så hadde jeg ledd like fordømt. De er tankemåten til dem som har masse penger og skryter så jæxxx jeg ler av, ikke at koenigsegg`en ble smaddra. Edited October 22, 2006 by Waterwolf Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 hadde det vært deg synes du jeg skulle sitti å ledd bare fordi du har penger? nei du er person du og. det handler om respekt. du hadde også testa bilen du også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossiman Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 hmmm. jaja hver sin mening, men jeg syns det må være lov til å godte seg litt når en person med mye penger skal vise seg å det gikk rett vest, og hvorfor gikk det sånn jo fordi personen som kjørte ikke hadde noen forutsetninger for å mestre, at han vraka det bilen, betyr like lite for han som at du har tapt en 10 på spille automaten Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuszi Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 (edited) åssen kan du vite hvor mye penger han har da? bare fordi det står riking? nei kunne jo hende han har 10 mill bare også kjøpte han bilen og har 3 mill igjen og da har han ikek råd til en sånn bil igjen. blir bare for dumt å godte seg over andre sine ulykker enten di er fattig eller rike. som jeg sa hadde det vært deg skulle vi godta oss da? Edited October 22, 2006 by tuszi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts