Jump to content

carbon panser

rsemil

Recommended Posts

hvor mange er int i carbon panser, evt riller også til sierra mk1?? hvis jeg sender mitt panser og mine riller som mal til en som lager, er det noen som vil kjøpe da?? dette er jo ***** dyrt kun for meg alene så jo flere som vil ha jo billigere blir det :) forstod det sånn at kun til meg havnet dette på ca 10000..

quote graham robson: "you know, we could put that engine in a sierra, with a turbo, and there`s no way anything would beat us on the track"

Guest Excaliburzz

Vil dere ha kvalitet så bestiller dere hos www.creativecarbon.com .

Mk1 panseret(som er bolt-on replica) koster med riller 10.000 NOK og er KUN carbon ,ikke nor glassfiberdritt

Men får det sikkert billigere hvis flere bestiller samtidig

gidder ikke bestille panser kun til meg sjøl for 10k finner jeg 5-6 stk som er int så går det an å få ned prisen betraktelig.. selve panseret er jo helt i carbon, mens avstivingen er sikkert glassfiber.. lyrix har carbon panser fra realcar å det ser ***** bra ut, og glassfiber support under..

quote graham robson: "you know, we could put that engine in a sierra, with a turbo, and there`s no way anything would beat us on the track"

gidder ikke bestille panser kun til meg sjøl for 10k finner jeg 5-6 stk som er int så går det an å få ned prisen betraktelig.. selve panseret er jo helt i carbon, mens avstivingen er sikkert glassfiber.. lyrix har carbon panser fra realcar å det ser ***** bra ut, og glassfiber support under..

:)

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod