Guest pzycho Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 så rart ut.. å du skal være heldig om det holder seg.. taket er med i bærende, og når du fjerner den kanten vil det ikke stive like mye som før, og sparkelen vil sannsynligvis sprekke etterhvert.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinge86 Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 sveises det der skikkelig, så holder det minst like godt som de 20-30 sveisepunktene som er der orginalt... "Jeg brukte utallige summer på damer, fyll og raske biler. Resten sløste jeg bort!" George Best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2.8v6 Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 Hvis dette ikke er like solid som det som var der så vet ikke jeg, men som sagt før folk har forskjellig smak... P.s det er minimum med sparkel å vis man kan bruke sparkel på en riktig måte å sef bruke flexi sparkel ( en fleksibel sparkel ) så går dette utmerket.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HoelRacing Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 Blei kult det der da! 92' Ford Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2.8v6 Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest queenyman Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 ser bra ut det der då, skulle noholde ivertfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2.8v6 Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 Tror dette er mere solid en ei takrenne stikkende ut av take Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts