Anders Posted July 3, 2004 Posted July 3, 2004 Prøvde å skru ut bensintanken!! men så sluttet skruene å gå ut over akkurat som det var ødlagte jenger... sånn var de alle.. så eg forsto det ikke var det.. men det er jo veldig vanskelig å komme til ovenfor vist dere kjønner... noen ultimate triks??? Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle)
RSCoz Posted July 3, 2004 Posted July 3, 2004 vinkersliper,kutt båndene som holder tanken, så klunder du med skruene etterpå, når tanken ikke er i veien.
Guest ykarlsen Posted July 3, 2004 Posted July 3, 2004 tankbåndene var ikke så dyre. Kjøpte fra Veng. Fåes på bilxtra, mekonomen ++++++
cossie_storm Posted July 3, 2004 Posted July 3, 2004 hvis "clipset" er def. så kan du kutte boltene med vinkelsliper. komme til på alle boltene. set i ny bolter, med hodet opp mot bilen. Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Guest Roy Posted July 3, 2004 Posted July 3, 2004 hvis "clipset" er def. så kan du kutte boltene med vinkelsliper. komme til på alle boltene. set i ny bolter, med hodet opp mot bilen.Er nok de klipsene ja!Hadde nøyaktig det samme på min!Gjorde det på samme måte som du sier cossie_storm, bare at jeg punktet dem fast med et sveiseapparat.. (Kom ikke til med de store fastnøklene vi hadde på skolens verksted)
esFORD Posted July 3, 2004 Posted July 3, 2004 har ett problem med min også, at bensinmålern inne i bilen funker ikke, så tenkte å få fikset det.. ser målerne på veng er ganske billig ( 370,- ) så tenkte å kjøpe der, org koster de rundt 550 kr.. sparer penger der man må men spm er.. vil denne fra veng funke like godt som en org en?
Guest Roy Posted July 3, 2004 Posted July 3, 2004 har ett problem med min også, at bensinmålern inne i bilen funker ikke, så tenkte å få fikset det.. ser målerne på veng er ganske billig ( 370,- ) så tenkte å kjøpe der, org koster de rundt 550 kr.. sparer penger der man må men spm er.. vil denne fra veng funke like godt som en org en? Minst like bra!
Guest lillefot Posted July 6, 2004 Posted July 6, 2004 har ett problem med min også, at bensinmålern inne i bilen funker ikke, så tenkte å få fikset det.. ser målerne på veng er ganske billig ( 370,- ) så tenkte å kjøpe der, org koster de rundt 550 kr.. sparer penger der man må men spm er.. vil denne fra veng funke like godt som en org en? husk å leggge til momsen også da..
Guest Troya Posted July 11, 2004 Posted July 11, 2004 Kjøpte tank og måler fra veng i fjor vinter. Har aldri hatt problemer med denne. Funker veldig bra!
Recommended Posts