olsen_driver Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 hva må gjøres for å få en sierra gasser godkjent ombygd til is? hadde vært fint å få svar på dette...
Guest fastback Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 hva må gjøres for å få en sierra gasser godkjent ombygd til is? hadde vært fint å få svar på dette... du trenger ikke godkjenne med mindre det er effektøkning over så og så mye, husker ikke helt, men du kan sette inn en doch uten å godkjenne
olsen_driver Posted October 15, 2006 Author Posted October 15, 2006 du trenger ikke godkjenne med mindre det er effektøkning over så og så mye, husker ikke helt, men du kan sette inn en doch uten å godkjenneer ikke noe effektøkning...kunn bytta motor i bilen å ledningsnett+diverse som trengs
MrFord Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 Yo rægger..... spør på biltilsynet oxo du... sånn for sikkerhets skyld “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
morty999 Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 det er 15hk i effektøkning.. hehe jeg trengte ikke godkjenne min da jeg bygde om til is..
D.Toft Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 det er 15hk i effektøkning.. hehe jeg trengte ikke godkjenne min da jeg bygde om til is.. 105 i gasser, 115 i is og 120 i doch.... kræmt
Recommended Posts