Jump to content

Recommended Posts

Posted
Er vel bare å måle hvor store de som sitter der er og leite på nettet etter noen som passer det? :)

jeg kjenner ikke til om du har sett høytalerene i dørene på esc , men for meg ser det ut som de har en "hoved " høytaler med en Tweeter på siden . Noe jeg ikke kan finne på noen internett sider .............

Posted

Jeg kjøpte ett nytt frontsett med runde høytalere. Bytta da ut det du kaller "hoved"høytaler og klipte ledningen til tweeteren som jeg bare lot stå. Mye bedre lyd pluss at det fremdeles ser originalt ut.

Posted
Jeg kjøpte ett nytt frontsett med runde høytalere. Bytta da ut det du kaller "hoved"høytaler og klipte ledningen til tweeteren som jeg bare lot stå. Mye bedre lyd pluss at det fremdeles ser originalt ut.

name and adress pleas ????????

Posted

Jeg satte inn ett sett med 4" høytalere. Da måtte jeg lage en adapter-ring å legge under høytalerelementet. (brukte en 3mm lexan-plate)

Den originale høytaleren har ett litt spesielt mål, 4" element ble litt for lite, mens 5" ble for stort.

Sånne høytalere får du kjøpt i en hvilken som helst bilstereo-forettning. Eks. www.bilradiospesialisten.no

Håper dette var til hjelp.

Hilsen Vidar