cossiemk1 Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 Lørdag 14 er det bremsetreff hos botne bil i holmestrand...Noen herfra som skal dit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 Tenkte ta en tur bort å titte ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RH-Racing Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 jeg skal Link to comment Share on other sites More sharing options...
351RS Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 Opp å glo, uten bil. Min prosjekttråd: http://www.fordclubn...hetsprosjektet/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RH-Racing Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 F... Bilen var for lav... Den tok nedi med frontleppa. Fikk derfor ikke bremsa bilen idag. Kjedelig å vente i 5,5 time, og ikke få bremsa engang. Men jeg kunne bare stikke innom når jeg hadde demontert de nedre delene på fangeren,så skulle de bremse den til samme pris...Det er bra service Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS_Hage Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 noen bilder frà treffet ell? Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 (edited) Se Kverna's Bildetråd i signaturen min, på bånn der er det noen. EDIT: Og her er det flere KRB Audi som bremsa Fikk ikke helt feste.. Sinnsyk lyd Århundrets lengste antenne.. Respekt People.. Porsche innsug E30 M3 som burde bli kjørt snart.. Spindelvev Rollaen blir stroppa fast Alle vil vite tall /Kverna Edited October 15, 2006 by Kverna Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts