Guest LaLinea Posted October 9, 2006 Posted October 9, 2006 (edited) Vil selge min XR4i for jeg vil prøve noe annet Den har Cosworth fjærer rundt om og ALKO gasdempere forran ikke justerbare og vanlige Monroe bak. Under huvet er det relativt strøkent, lakkerte toppdeksla grå. Nytt batteri. Det som er av rust på bilen er ei boble i framkant av førerdøra(synest på bildet), boble under takrenna ved førerdøra, bobla lakk på h.side på bakluka(synest på bildet) og rundt låsen. Finnest ikke rust på kanalene og golvet for det er nettopp tatt. Begge bærearmene er bytta, den ene bytta i fjor sommer og en bytta i sommer og nytt hjullager på v.side Hadde nettopp en liten service på den å da sjekka jeg forstillinga, skifta motorolje(Castrol GTX) og girolje (Castrol Gearoil), sjekka div remer og det alt var i orden Er ikke elheis på rutene men jeg har lagt opp ledningene til bryterne så det det er bare å montere motorene i døra så funker det(testa) Understellet er tektylert. Den har gått 212000km i disse dager. Felger å grill på bildene følger ikke med men de originale 14' og original grill. Potta bak følger ikke med.Følger med en rød cossie grill som må lappest i ene hjørnet. Edited December 3, 2006 by LaLinea
RsturboS2 Posted October 9, 2006 Posted October 9, 2006 25000,-må bare få lov til og si en ting.. du frister meg nå ass! hehe meget pen bil Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ?
kimosabi Posted October 13, 2006 Posted October 13, 2006 Har sinnsykt lyst på`n men penger er er no dritt. Sierra XR4i
Guest LaLinea Posted October 16, 2006 Posted October 16, 2006 Nei si d... Dyr å ha å dyrare bli d i vinter når d må sladdest.
Guest LaLinea Posted December 3, 2006 Posted December 3, 2006 Admin kan bare fjerne denna, skal lage ny annongse + att jeg hilste på en fjellvegg for ei uke sia...
Recommended Posts