Jump to content

vinterdekk pakker


rene`racing

Recommended Posts

Jeg bestilte dekk og felger fra eiker motorshop. betalte 6000kr for 15" med 195/55/15 (michelin) med muttere, ferdig avbalansert. Og frakt til finnmark :)

 

www.eiker.com

Link to comment
Share on other sites

skal du ha kvalitets dekk som funker so kjøp pirelli carving eller vredstein ictrack\icestorm...kjører med pirelli på min cossi 4x4 å dei funker so bare det.dette blir andre sesongen med samme dekka.skifter somregel kvar sesong,men det er ikkje nødvendi dette året....

Link to comment
Share on other sites

michelin x-ice north piggdekk er hvertfall helt rå både på snø, is og slaps. i tillegg så slites de omtrent ikke om du kjører mye på bar asfalt. dette sier jeg av rein erfaring. kjørte mye gris med de på scorpioen til fadern i vintern som var, både på bar og på snø/is og ikke en pigg som forsvant eller viste nevneverdig tegn til slitasje.

 

så de er å anbefale. I samme slengen så selger hvertfall fordforhandlere landet rundt 4 dekk til prisen av 3. Og hvertfall her i ålesund så får du nok en grei pris med geir helge på delelageret om du kjøper både felg og dekk i en pakke.

 

men om det var vinterdekk du var ute etter er jeg ikke helt sikker på:P tippa bare det siden sesongen er rett rundt hjørnet...

Edited by Bewnie

<!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->



Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Link to comment
Share on other sites

michelin x-ice north piggdekk er hvertfall helt rå både på snø, is og slaps. i tillegg så slites de omtrent ikke om du kjører mye på bar asfalt. dette sier jeg av rein erfaring. kjørte mye gris med de på scorpioen til fadern i vintern som var, både på bar og på snø/is og ikke en pigg som forsvant eller viste nevneverdig tegn til slitasje.

 

så de er å anbefale. I samme slengen så selger hvertfall fordforhandlere landet rundt 4 dekk til prisen av 3. Og hvertfall her i ålesund så får du nok en grei pris med geir helge på delelageret om du kjøper både felg og dekk i en pakke.

 

 

geir helge på ford er altid grei med bra priser ja..hehe.kan få tak i pirelli ,vredstein,+stort sett alt på jobben.men pirelli er somregel dyrt men det er verdt kvar ei krone etter mi meining...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...